Gå til innhold

Hvor lang har golfene deres rulla :)

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Golfen min har gått 323.087,4 km. Før jeg kjøpte den ble det byttet kam. eneste jeg veit om. Det er endel som burde vært fiksa på motoren, men... Har en 16v stående som jeg skal hive i etterhvert. Må bare få stabilisert økonomien og planene, ikke minst. Har tre biler jeg ikke er 100% sikker på hva jeg skal gjøre med :)

1984 Volkswagen Golf GTI

1987 Audi 90 2.2E

1987 Volkswagen Golf 1.8i GL

1981 Volkswagen Golf C

- - -

1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Som nybakt eier av 1986 GTI 16v så hiver jeg meg på her og sier at bilen har gått 270 000 km. Motor ble overhalt på 158 000 pga registerreim som røyk.

Noen som vet nårtid det er på tide å bytte reg.reim på denne motoren? Fant ikke et lurt svar på det i servicemanualen som ikke omhandlet GTI...

Rabben

Mvh Rabben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1991 golf gti 16v. Orginal gti, ikke noe ombygd jall.

Kun 2 tidligere voksene eiere.

Bilen er helt orginal, bortsett fra effekt anlegg med kat.erstatter, gråe baklys, og 17" momo gt2 felger.

Strøkent interiør som ser helt NYTT ut (inkludert alle setene! er ikke en liten tråd engang som har løsna)

Bilen har gått 108.572km med service hefte.

Etter en hel lakkering utvendig, så er den dønn strøken (blir gjort til sommeren).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervallen er vel 80 000-100 000 alt etter hvem du spør.

Originally posted by Rabben

Hei hei!

Som nybakt eier av 1986 GTI 16v så hiver jeg meg på her og sier at bilen har gått 270 000 km. Motor ble overhalt på 158 000 pga registerreim som røyk.

Noen som vet nårtid det er på tide å bytte reg.reim på denne motoren? Fant ikke et lurt svar på det i servicemanualen som ikke omhandlet GTI...

Rabben

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Det er vel på tide det, hvis den har gått siden 158k.........

Ikke noe papirer på at det har blitt byttet reg.reim siden den røyk, men 158K er såpass mye over 80-100K at den bør være byttet siden da. Bilen har blitt gått tatt vare på av de 2 tidligere eierene, men får å være sikker, så får jeg sjekke opp hvordan den ser ut i løpet av dagen

Uansett, så takker jeg for svar :)

Mvh Rabben

Mvh Rabben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golfen min som står til ombygging på jobb har rullet 197.000 ca. Sjefen min kjøpte den bilen av Jernbaneverkets forsikring etter den var blitt stjelt, og jeg fikk den for en billig penge. Kommer til å legge inn en tråd om den når jeg begynner å klargjøre den for Gatebil Racing serien 2004 :)

1984 Volkswagen Golf GTI

1987 Audi 90 2.2E

1987 Volkswagen Golf 1.8i GL

1981 Volkswagen Golf C

- - -

1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider