MrDanger Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Og til andre bedrevitere, så er det mer enn en motor som gjør at det er en cosworth.. nesten ikke noe er likt.. De fleste cossie eiere med ekte 350 hk vet hvordan det skal brukes, og vet at det skal mer enn et chip til.. Dessuten så slipper en å skryte av at en har nos anlegg når en har real power... Kjetilr Er ikke så mye forskjell på cosworth og vanlig sierra da, fra 88, Hvis du ikke har 4x4 så er det lett å ta en cosworth for en vanlig sierra hvis du ikke er litt inne på den bilen, forskellen ligger jo mest i understell og drivverk, og det er jo ikke så lett å se. Og når det gjelder real power, når ble turbo real power????? Real power er motorer uten kunstig åndedrett. Turbo , kompressor, lystgass, er ikke real power, det går for det samme hvilke av disse du bruke. Streetcar, synes du har fått til en fin bil, ikke helt min smak, men pen, badboy look er tøft synes nå jeg, men det er min smak. En bil skal jo tilfredstille deg selv, og ikke alle andre, så bare bygg på og gjør det du synes er pent og tøfft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 forskjellene er enorme hvis en skal ta det ned til minste klips.. Hva er likt av ledningsnettene??? Kun og kun ghia som har et lednngsnett som kan sammenlignes med det på cosworth. Er mye mer forskjell på disse bilene enn folk tror, mer enn motor driv verk og bakstilling.... Over 1000 detaljer som er annerledes kontra en vanlig cl.. Ikke engang klipsene som holder bensinrøra er like.. Bare folk som ikke er bilkjennere som ikke ser forskjell på en cl og cossie Grunnen til at ford godkjenner biler i hytt og vest er at de ikke vet hva forskjellene er.. Stor forskjell på 350 ekte turbo hk og de som tror de har det... Hva er ekte krefter da? en v8 sugemotor? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Bare en helt ordinær versjon av en bil som var populær på slutten av 80-tallet og begynnelsen på 90-tallet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Skal være enig at det er noen små forskjeller på ting fra cl til cosworth , men er da flere typer en di to da. Ledningsnetter på en is og en cosworth, er såpass like at det ikke er problem å få det til til å passe.Men forskjeller er det ja. Utvendig er det jo bare små forskjeller. front er litt forskjellig, men vet mange som tar feil av en cosworth og en vanlig sierra. Jeg tror egentlig at ford har sånn passe peiling på cosworth da, og hva som skiller dem fra vanlige sierra. Når det kommer til real power, så mener jeg at det er biler uten turbo , kompressor , lystgass, og sånne ting som er real poower. Er jo ikke bare v8 da, BMW har jo en masse maskiner, og mange andre merker og. Og jeg er helt enig at det er stor forskjell på dem som tror di har 350 hk, og di som har det. Sistnevnte viser det mere på bane og drag, siden de vet de har det, wannabee gjør det på parkeringplassen, der ingen kan sammenligne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Hadde ford visst om alle forskjellene så ville de nok vært mere vrange.. På sedan utgavene er det forskjell i bagasjerommet, forsterket på cossie, ingen sjekket det da jeg bygde om. De som vet hvor stor forskjell det er jobber som regel på delelageret.Tror det er mer forskjell enn att du kan bygge om. En haug med ledninger som ikke er der på vanlig. Bare noe folk tror at det er ganske likt. Ikke noe problem å koble cossie motornett til vanlig ledningsnett, 4 ledn, men endel funksjoner ligger oxo i ledn nettet og vil da mangle. Det sier litt da ford godkjenner ombygging fra 87-88 til 4x4.. Karrosseriet er tykkere foran på en 4x4. bla. innerskjermer pluss at det er stivere der drivaksel passerer. Dette er et felt som de skjærer ut på de eldre... Har godkjent 83 vingebil! 83 sierra har antageligvis verdens mykeste karrosseri!!!! Men nå blir dette off topic... Ferdig diskutert for min del... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Jeg liker ikke de øyelokka. Bortsett fra den lille bagatellen er bilen veldig fin. Uendelig mye finere enn den var. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 bort med øyelokka, ellers var den fin Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by spewster bort med øyelokka, ellers var den fin enig Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Ta av øyelokka ja..... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by StreetCar Før bilde? Hehe... Hva feiler det deg? Er du 40? :D Synes også at før bilde var bedre, det var en stygg styling.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Helt kurrant den sierran ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Området rundt panseret og lyktene forran er ikke så pent syns jeg. Kunne blitt litt råere hvis du hadde bygget om til 90-front. Lyktelistene var ikke av den peneste typen ;) Ellers syns JEG bilen var skikkelig pen!! Spesielt bakfra, eller skrått fra siden :D Liker ikke teksten i rutene dine dah. Ps! Fronten se FIN ut i avataren din, men ikke på bildene... og jeg syns IKKE du skal sette på noe vinge på den bilen!! ALDRI. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet September 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Øyalokka må nesten være der: baaaadlook! :D Det blir noe annet når man ser bilen i virkeligheten enn på bilder. Jeg er jo ikke akkurat så flink til å ta bilder. Dere kjenner sikkert til problemet - at bilene deres er mye kulere i virkeligheten enn på bilder som dere tar. Ikke noe vinge? Hmmm... Jeg ska hvertfall lakkere den sorte lille vinga hvit nå da. Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by StreetCar Øyalokka må nesten være der: baaaadlook! :D Det er vel en ungdomsting, antar jeg. Et forsøk på å få en identitet. Jeg for min del syns at biler skal være pene, og bilen din er penere uten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by StreetCar Ikke noe vinge? Hmmm... Jeg ska hvertfall lakkere den sorte lille vinga hvit nå da. Bilen er nok penere med den lille vingen enn uten noen vinge. Mente at du ikke måtte finne på å sette på en større vinge, som f.eks. Cosworth-vingen ellerno Combat-saker! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.