Quikshare Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Har planer om å bygge ny hatthylle, da grunnet litt stereobygging =) Greit å ha den originale i tillfellet man ombestemmer seg underveis. Noen som har noen tips og råd å komme med i denne forbindelse? Bilder fra tidligere, lignende prosjekt? :blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 først og fremst, hva skal du bygge hylla i? og hva skal du bruke den til? skal den bare være en erstatning for originalen du kan putte høytalere i eller? kan godt hjelpe deg litt, men må ha litt mer info først.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quikshare Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Planen er å bygge en erstatning til den originale hatthyllen. Sånn ca. samme utseende og form. Skal ha to 8" mellomtone plassert i den. Har nå en forsterker liggende å ta plass, så den skal flyttes. Den er litt lang, så litt problematisk å bare gjemme den bort. Du har ikke samtidig noen forslag hvor den kan plasseres? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Uten å lage noe ekstra til hvor forsterkeren skal være så nei, det vet jeg ikke! Mange bare henger den bak på baksiden av baksetet. Men det er lite fint..Ta å finn noen eksempler så legger du en plan=) Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Planen er å bygge en erstatning til den originale hatthyllen.Sånn ca. samme utseende og form. Skal ha to 8" mellomtone plassert i den. Har nå en forsterker liggende å ta plass, så den skal flyttes. Den er litt lang, så litt problematisk å bare gjemme den bort. Du har ikke samtidig noen forslag hvor den kan plasseres? =) det enkleste vil nok være å få tak i 22mm vannfast gulvspon og legge gamle hattehylla oppå og tegne rundt, deretter stikksag.. vær nøyaktig så blir det bra.. :) så er det bare å pusse og lakkere eller trekke den med filt.. skal du lage noen litt mer avanserte former i den er nok det greieste glassfiber.. har du lyst kan du lage en kopi av originalen i glassfiber også, men da blir ting litt mer avansert.. babyhmm? angående forsterker er seteryggen eller subkassen som blir mest brukt å feste den i.. ellers kan du jo godt felle den ned i gulvet eller noe slikt hvis du har lyst.. er mange muligheter.. bildet under her er starten på bagasjeromsprosjektet mitt til ene bilen min.. gjorde aldri ferdig det bygget der, men har det stående i garasjen enda.. grunnen til at det ser ut som det gjør er at jeg fikk ikke strekt stoffet godt nok, så det begynte å henge på friluftstrekkene.. :( under trekket der er det en stor forsterkerkasse med lokk, med 8 kjølevifter.. eneste du kunne se av forsterkerne var logoen, ganske stilig syns jeg iallfall.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg