Gå til innhold

min 740 GLE (3/5) nå vraket..........

Ranger emnet


David_G

Anbefalte innlegg

jeg har nå tenkt å begynne å planlegge litt ang motor til bilen. men veit ikke om jeg skall gå for N/A motor eller turbo. har lyst på en na motor for de e de ikke alle som har i 740 men turbo går bedre å bruker mindre bensin. å er den b230E motorn min no fint utgansponkt til en N/A motor på ca 170-180hk?

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 326
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. ja blir mest sansynlig det men hadde vært grisetøfft med en NA motor å da:) lurer litt på om jeg intil videre bare skall "massere" toppen litt å en dobbel gasser,å kam. har fått tilbud om et grenrør å så blir det å i tilfelle. men er det noen som veit åssen kam jeg har i motorn min? b230e med en vanlig 530 topp

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjeda meg i stad så jeg tokk noen bilder av bilen så jeg har noe å oppdatere med i mens jeg venter på taktrekk.. hehe.. ekke noen fotograf sånn så det er sakt:P lurer litt på når jeg er ferdig med takluke greiene å få noe firma til å polere den for jeg gidder egentlig ikke prøve engang:P å få tatt en skikkelig vask inni for det trengs som synes.. hehe

CIMG0340.jpg

CIMG0341.jpg

CIMG0343.jpg

CIMG0348.jpg

CIMG0347.jpg

CIMG0345.jpg

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No plastikk skit:P

Så en Nissan picup her om dagen,

Han hadde bare klipt/skært ut noen plastikk bettar te å brukesom skvettlapper.. like brei som julbuen, og langt nokk ned.

men hva av plastik greier, er jeg sanneligikke sikker på..

-2001 Volvo S60 2,0L Turbo

-1991 Volvo 940 (Solgt)

Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men det ekke øverst på lista enda men går konstant rundt med planer om åssen motor det blir++.. hehe.. men skall bli ferdig med det andre først.. hehe.. skall kanskje kjøpe et grenrør jeg kommet over men må først finne ut om jeg skall ha n/a eller turbo.. er ganske sikker på at de blir N/A etter en del tenking å diskusjon med kamerater.. hehe

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår