Gå til innhold

min 740 GLE (3/5) nå vraket..........

Ranger emnet


David_G

Anbefalte innlegg

  • Svar 326
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da har jeg akkurat tatt første vask på bilen under den tiden jeg har hatt den:D og det er 2-3 uker siden jeg kjøpte den. men fikk ikke vaska taket pga mangler fremdeles takluke:( var ute å prøvekjørte den en tur men over 70km/h begynnte de å bråke så jævlig i taklpalta så jeg dro hjem etter 500m.:( åsså må jeg lakkere bakfangern igjenn pga dreiv å sladda på grusveien mot storeveien i stad så de blei greit med steinsprut:( man lærer av feila.. hehe. noen som har noen ider til hva jeg kan gjøre mere med bilen? senk å sote ruter har jeg planer om når jeg får handla. tokk en litten motorvask i stad.. bare stima i motor-rommet bruka ikke noe kjemikalier så kunne blitt bedre:p ta det i morra:)

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja lurer ganske sterkt på de ja:D men tenkte jeg skø gjøre meg klar med interiør/ekstriør/understell før motor c:) hakke noen tips utenom motor a?:P tenkte jeg sku kjøpe meg noen andre matter en dag pga clutchpedalen henger seg fast bak den originale matta:P litt u_kurrant i lyskryss trur jeg:P hehe

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dem har noen ganske fine matter på bilxtra luisi trur jeg dem heter:D åsså har jeg tatt bilde av motor rommet. ikke de mest strøkne eller tøffe men det funker feilfritt:D må ta en skikkelig vask med noe kjemikalier en dag:) trur egentlig en b230ft hadde storkosa seg nedi der:D hehe

CIMG0276.jpg

CIMG0277.jpg

CIMG0274.jpg

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg akkurat tatt første vask på bilen under den tiden jeg har hatt den:D og det er 2-3 uker siden jeg kjøpte den. men fikk ikke vaska taket pga mangler fremdeles takluke:( var ute å prøvekjørte den en tur men over 70km/h begynnte de å bråke så jævlig i taklpalta så jeg dro hjem etter 500m.:(

 

Må holde takplata med ei hand då veit du... Gjeng fint det...

 

Bilen ser no vertfall godt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dem har noen ganske fine matter på bilxtra luisi trur jeg dem heter:D åsså har jeg tatt bilde av motor rommet. ikke de mest strøkne eller tøffe men det funker feilfritt:D må ta en skikkelig vask med noe kjemikalier en dag:) trur egentlig en b230ft hadde storkosa seg nedi der:D hehe

CIMG0276.jpg

CIMG0277.jpg

CIMG0274.jpg

ein ft motor hadde nok likt deg oppi der ja, såg då bra ut nedi der

2006 nissan navara

1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår