LMJ Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 En kompis av meg mistet nøklene til sin Golf II... Hva kan man gjøre? kan man lage ny nøkkel uten å ha en original å gå ut i fra? Eller må man ta det drastiske steget og bytte nøkkel og tenning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thema Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Vet ikke hvordan det er med VW, men med Opel så var det nok å komme med understellsnummer og reg-nr, så fikk jeg ny orginal-nøkkel etter noen uker. Siter John '00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil) '90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta) + en mengde Opel på samvittigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Skal funke å bare ta med vognkortet til møller og få de til å lage en ny nøkkel. De kunne hvertfall gjøre det med min golf 2 Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 takk for hjelpen boys! da vet jeg om en som blir glad:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Hvis du får nøkkel-koden fra forhandleren, kan de fleste større større låssmeder slipe en ny til deg. Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg