rioi Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Driver og kobler MS2 V.3 på en Audifemmer 10v med turbo. Har funnet et koblingsskjema som er likt som det er på min bil. Noen som kan forklare meg hvor jeg skal klippe og lime inn på MS for å få riktig signal? Og, hva er en pullup-resistor? (trenger jeg det?) hva er Tach (ettellerannet? og en til: hva er EDIS? Er nybegynner på dette, men skal få det til^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
306GTI-6 Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Hvorfor ikke bare gå for fordelerløs tenning?? det er jo støtte for dette i V3 kortet... eneste du trenger er en coilpakke ala de som sitter i ALLE 8V motorene etter -93 hos Peugeot og Citroen.Da slipper du denne tenningsmodulen..Men må ha signal fra svinghjulet i stedenfor. Siter Leder peugeot-sport-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Nettopp det jeg ikke orker å begynne med. Er ikke svinghjulsensorer på min orginalt, og bra coiler er jo svindyrt etter hva jeg har forstått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg