MrNilsen1986 Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Hei! Jeg har vurdert og melde meg inn i FastFord (Ford Motorclub of Norway). Jeg har prøvd og komme i kontakt med kundeservice der. Men får aldri noe svar. Det jeg lurer på er om de 250kr som du må betale i medlemsavgift er ett engangsbeløp, eller ei årsavgift. Jeg lurer også på om de har avtaler med ford forhandlere i norge? Da tenker jeg på rabatter på merkevarer og slikt? På forhond, takk for svar :) Siter Ford Mondeo Mistral 1.8i Mazda 929 2.2i SPIKER Motorhispania RX 50ccm SOLGT http://www.skittau.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Det absolutt vanligste for bilklubber og andre organisasjoner er årskontigenter, men det hørtes jo ut som et snillt beløp det der. Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Hei!Jeg har vurdert og melde meg inn i FastFord (Ford Motorclub of Norway). Jeg har prøvd og komme i kontakt med kundeservice der. Men får aldri noe svar. Det jeg lurer på er om de 250kr som du må betale i medlemsavgift er ett engangsbeløp, eller ei årsavgift. Jeg lurer også på om de har avtaler med ford forhandlere i norge? Da tenker jeg på rabatter på merkevarer og slikt? På forhond, takk for svar :) Hvis du tar å registrerer deg i forumet der kan du bare ta å sende en pm til de som har med styringa av klubben å gjøre...Da får du garantert svar.. Evt. fylle ut dette innmeldingskjemaet. 250 kroner er et årlig beløp ja, men første gangen du melder deg inn får du med klistremerker til bilen, t-skjorte og noe greier. Som medlem får du rabatter hos noen firmaer ja, men tror ikke dem har noen avtaler med ford-forhandlere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Hei! Vi har had endel trøbbel med innmeldingssystemet i det siste, pga datacrash med mer. 250,- er et årlig beløp. Vi har en rekke rabattavtaler, og vi er i forhandlinger med Ford Norge. De er positive til en avtale med oss, men det er tidkrevende å få i de rette menneskene i et så stort selskap. Send meg en PM med det du evt måtte lure på, så skal jeg svare etter beste evne. Om du ikke har fått svar fra oss tidligere beklager jeg dette. MVH Tommy Bye Ford Motorsport Club Norway Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrNilsen1986 Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Da tror jeg egentlig at jeg har fått svar på de spørsmålene jeg hadde :) Da er det bare at lønninga kommer, så melder jeg meg inn :)(om datacrashen er fisket) :) Takk for svar! Siter Ford Mondeo Mistral 1.8i Mazda 929 2.2i SPIKER Motorhispania RX 50ccm SOLGT http://www.skittau.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Hei!Vi har had endel trøbbel med innmeldingssystemet i det siste, pga datacrash med mer. MVH Tommy Bye Ford Motorsport Club Norway Du veit ikke når systemet er oppe å går igjen da? Lei av å vente nå...hehe Det stod jo for noen uker siden at flesteparten av giroene skulle vært sendt ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg