A.Rief Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 okok:) men si i fra hvis noen skal ha;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Der var den bilen ja:) hehe, vi får subbe om kamp til sommeren da, tror du vant i sommeren som var, slo vel høl i kanalen? :P Blir kult å se hvordan bilen blir til sommaren, mange planer eller? ps. Tror du må plane den veien opp til deg :P Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hehe....stemmer:) joda...vi får se nå til sommeren:) har en del planer ja! Får se om det blir vellykket! Bestilt fangere og div nå! men skal nok subbes til våren også;) planert veien...PøøøH:P talast! må prøve å få til noe snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 heiååh! Noen som kjøper felga på bilen... gi bud? Skal ha 4tusen for dem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 prisen går i riktig retning ser jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Wow, laav den bilen din da! Hadde vært tøffe vinterfelger til meg det, men er dessverre blakk nå. Også smelter snøen så da trenger jeg ikke vinterdekk:) Hvordan motor er det i den da? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Hvordan motor er det i den da? 1.8 liter 90 hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 hehe...det var dumt:/ 1.8 ja:) iha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 holla! Noen som trenger feeeeelger? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 hva er prisen nå a?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 4k:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg