Wheelsman Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 noen som kan sett disse felga eller noen andre som passer til bilen.. http://i26.photobucket.com/albums/c126/Wheelsman/felg.jpg Siter Forza motorsport 2 geek Gamertag: Wheelsman Fav bil: Nissan silvia s15 Det hjelper dårlig med en tiger på tanken når en har en sau bak rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Den der er ikke grei å bestemme felger til.. Spør du meg, er ikke bilen pen i utgangspunktet. Men, skal du bare ha felger, eller skal du senke og evnt gjøre noe mer?? Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelsman Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 vil ha felger sota ruta og senkes hvis det går.. Siter Forza motorsport 2 geek Gamertag: Wheelsman Fav bil: Nissan silvia s15 Det hjelper dårlig med en tiger på tanken når en har en sau bak rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roobie Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Prøve meg jeg, men ble ikke helt brahttp://i162.photobucket.com/albums/t270/Roobie6425/merce.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelsman Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 flere som prøver seg frem med litt stæsj Siter Forza motorsport 2 geek Gamertag: Wheelsman Fav bil: Nissan silvia s15 Det hjelper dårlig med en tiger på tanken når en har en sau bak rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 har du et større bilde? Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelsman Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 nei det har jeg itj Siter Forza motorsport 2 geek Gamertag: Wheelsman Fav bil: Nissan silvia s15 Det hjelper dårlig med en tiger på tanken når en har en sau bak rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg