phax. Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Lyst å få byttet ut det kjipe CL interiøret mitt med noe litt sprekere. Lurte på om gti/vr6 interiør passer rett i uten noen modifikasjoner? Er det noe forskjell fra årsmodell til årsmodell? Og forskjell på 3 dørs og 5 dørs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 er bare schwipp og schwopp så er du ferdig.. men, noen vr6 biler har seter som er mulig å ta ned halve delen av baksetet, og ikke hele..da blir det litt andre fester... Dette er dog ikke noe vanskelig å fikse ;) utenom det ; hipp og hopp så har du montert nye stoler.. Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Høres herlig ut! :D Får begynne å snuse rundt å se om man finner noen velholdte seter til en billig penge da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Høres herlig ut! :D Får begynne å snuse rundt å se om man finner noen velholdte seter til en billig penge da! Vet om et GTI interiør til 1500spenn. Trenger en god rens, men send meg PM hvis du er int. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg