Cheron Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by SpeedWell Orginale fangere? :P Ja Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Måtte bruke dagen på jobb til noe fornuftig :) Så satte i gang med å vaske bilen, vasket felgene med tannbørste og avfetting, vasket bilen 3 ganger. :) Høytrykkspylte og tørket med skinnfille. Gikk også løs på støtfangere og annen falmet plast med min egen blanding av skokrem og silikon. Ble strøkent. Skal prøve å ta bilder i morgen , før og etter bilder. Er ganske stor forskjell. Har masse liv på samvittighetn ser jeg, sikkert 1000 mygg og annet dritt i grillen og på ruta. Jaja, sånn går det når dem ikke fløtter seg når jeg kommer susende :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Cheron Måtte bruke dagen på jobb til noe fornuftig :) Så satte i gang med å vaske bilen, vasket felgene med tannbørste og avfetting, vasket bilen 3 ganger. :) Høytrykkspylte og tørket med skinnfille. Gikk også løs på støtfangere og annen falmet plast med min egen blanding av skokrem og silikon. Ble strøkent. Skal prøve å ta bilder i morgen , før og etter bilder. Er ganske stor forskjell. Har masse liv på samvittighetn ser jeg, sikkert 1000 mygg og annet dritt i grillen og på ruta. Jaja, sånn går det når dem ikke fløtter seg når jeg kommer susende :D nokken som har det fint på jobb:D ta å lakker heile 90 fangeren du så slepper du at det falmer hehe;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by vwgolf2gti16V nokken som har det fint på jobb:D ta å lakker heile 90 fangeren du så slepper du at det falmer hehe;) Nei, har ikke lyst på hellakkerte fangere. Liker å ha den i "original" look. :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Da forlot kjerra mi meg for 15 minutter siden. Håper ny eier fortsetter å passe på den like godt som jeg har prøvd å gjøre. Har hatt mange fine stunder med denne bilen. Blir nesten vemodig detta :) Takk til alle som har hjulpet med spørsmål, og problemer jeg har støtt på underveis av motorbytte! Leif Egil Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 synd å selge en så fin bil.... mn det blir vel en VW igjen?? Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Vi får se.......... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by Cheron Da forlot kjerra mi meg for 15 minutter siden. Håper ny eier fortsetter å passe på den like godt som jeg har prøvd å gjøre. Har hatt mange fine stunder med denne bilen. Blir nesten vemodig detta :) Takk til alle som har hjulpet med spørsmål, og problemer jeg har støtt på underveis av motorbytte! Leif Egil Den bilen skulle egentlig vært i garasjen vår så!!!:D Broren min(ilck) var så keen på den bilen, Menmen, :rolleyes: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Posten der Cheron forteller at bilen er solgt er hans post nummer 666. Lover ikke bra. :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 :eek: nå skuffer du Cheron... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Skuffende Leif Egil Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Rolig, gutter... Kommer STERKT tilbake.............. :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 surt at du solgte kjerra Leifi, men fremtiden bringer deg alltids en ny golf. venter i spenning hva som skjer fremover. og ikke PRØV å svikt vw. da kommer jeg og heller ut pilsen din :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by remster surt at du solgte kjerra Leifi, men fremtiden bringer deg alltids en ny golf. venter i spenning hva som skjer fremover. og ikke PRØV å svikt vw. da kommer jeg og heller ut pilsen din :P Rolig mann.. :) Skal ikke svikte VW :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Modde på 90 fangerne? I forbindelse med tåkelys ? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg