remster Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by Cheron Fikk også tak i spreder til 90 fanger. Venstre side. Har nå komplett spreder til venstre og feste stålet til høyre. Trenger spreder på høyre side. Noen som har??? Speedwell selger vel komplette sett, både med klare og gule glass. spørs om han har de fortsatt men. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Vet.. Men når jeg betalte 100 kr for sprederen.. Slo til jeg :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Tar ikke inn flere sett, desverre. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Da har jeg endelig fått på nye foringer. Har byttet lenkearmsforinger. Pusset bærebrua fri for skitt og litt overflaterust, og lakkert den + fjærbeina og bremsecalipterene svarte. I morgen skal jeg montere nye caliptere bak. Og lakkere disse. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 lookin good. Gjør seg med litt vedlikeholds arbeid. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Så var kjerra ferdig.. :) Nye calipere bak, lakkert svart, luftet bremsene og alt funker. Synes pedalen gikk litt for langt inn før bremsene tar. Men det får jeg bare leve med. Bremsene funker! Stopper så det holder :P Og brekket funker fremdeles ikke på høyre side. Får prøve å justere litt på vaierene i morgen. Nå er det øl! :D Det neste som skal byttes nå er dempere. Tror jeg kommer til å gå for gule Koni. Stabstag, foran, bak, og under foran og bak, skal hentes i Tyskland på mandag :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Bremsepedalen gikk fremdeles for langt inn etter luftingen... Fikk ordnet det nede på Møller med litt bedre utstyr. Så NÅ skjer det noe når jeg trykker pedalen i bånn :D Deilig.. Nyelakkerte calipere, nyvaska bil, nyjustert stereo og gjort den ferdig. Tyskland her kommer jeg!! :D Skål! Skulle trodd jeg må finne frem vinterhjula. Det haglet da vi jobbet i går! Var bare å rømme og komme seg innendørs! Det nærmest spruta ned! Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Faen Leffy, skal du til Tyskland?? Når og hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by Goliath Faen Leffy, skal du til Tyskland?? Når og hvor? Søndag... Drar til Hamburg. På tur med fruen ;) Men du kan være sikker på at jeg har inngått avtale om å få snuse litt i diverse sjapper der nede :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Så du skal på shopping på Reperbahn altså? Kan bli spennende =) =) =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Jess.. ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 ta med senkesett til meg. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Ble dårlig med utstyr på meg i Tyskland. Ble bare med kosen med dama og turen på Auto-bahn. Men det var jo artig det og da :D Fant frem til Reinken etter litt leting. Bra service og engelskspråklig ansatte. Det store minuset var at de ikke hadde det jeg ville ha på lager... Fant en sjappe til D&W i sentrum i Hamburg. Der hadde de heller ikke akkurat det jeg ville ha der og da... Men men.. Lærte noe til neste gang: Bestill på forhånd :P Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Skjønner ikke dette... Har originale fester og originale spredere og likevel må vi modifisere på 90 fangeren?? Forbanna dritt.... Men nå er det ihvertfall montert da. Etter en del banning og telefoner og plage diverse Golf mennesker. Takk til Christian og Rolf! Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Orginale fangere? :P Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg