vwgolf2 Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 nice! gjør seg med ny plastikk! :) kan du ikke bare lakke de hvite dine da? går bra det tror jeg.. tåkelys nå så blir dette flotters! hva med jettalist under lyktene? det er vel litt kult eller? ;) ikke så mange som har det heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Jetta list UNDER lyktene???? Få se et bilde om du har.... Og hva slags lakk lakkerer jeg lyktene med i såfall? Tåkelys står på lista :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 jettalist ja..den buer seg ikke under lyktene, men går tvers over lyktene. den kapper lyktene nede, ikke oppe slik en grillist ville gjort! :) jeg syns det er litt kult da... du må bruke lyktespray hvis du skal lakke lyktene! fåes på eiker motorshop på sem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Tror ikke Jetta listen passer på Golf grill, festene er ikke helt like under lyktene... Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 har hatt det selv... festene var like som jettalista..grillen må moddes litt bare..skjære litt under lista.. i "plastikkramma" rundt lyktene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Festene på lista på golf lista og festene på lista på jetta lista var ikke like hos meg i hvertfall... Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Skal uansett ikke ha noe lister og dill på fronten min :) Sånn den er nå skal den være. Eneste som skal på er tåkelys med tiden. punktum :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Må ha på en grill list da.! halo ;) Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by Kjetl0vB Må ha på en grill list da.! halo ;) NEI! :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Cheron, har en Jetta list liggende jeg, var meninga jeg skulle hive den på min Golf, men det ble aldri til... Har sett biler som har slik list. Er ganske snaisent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Ikke før jeg får sett et bilde med den der lista! Steike...... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Se om jeg greier å få satt ut et bilde eller to til deg da. Dette var ikke så bra, men det er vertfall et bilde av den berømte jetta nedre delen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Er egentlig ganske pent det.. Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Tja,... Tjo.... Tjei.... Må venne meg til det først :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Vanskelig du er da! ;) Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg