streetsliderz Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Noen som vet hvor man kan få tak i billige, bakpotter, med 4 " utblås? (singel/japstyle) stylingen jeg har kjøpt til bilen er beregnet til 2 bakpotter, og tenkte å lage dobbelt utblås til jeg får kjøpt meg effektanlegg. noen som vet av billige nettbutikker eller butikker i sandnes/stavanger regionen? Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Mobilsentrum har noen billige potter; http://www.mobilsentrum.no/products.asp?c=828872118&n=1246111579 Blir vel ikke stort billigere enn det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Realcar har jo noen,veit ikke om dem ligger på siden med du kan jo sjekke Realcar.no Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 på kimmit-sport.com har de en del billige bakpotter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Realcar.no under universalt samt Biltema. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg