Gå til innhold

Gamlegolfen min :)

Ranger emnet


T_A_H

Anbefalte innlegg

Har så lite å gjøre, så tenkte jeg skulle lage en tråd om Min gamle Golf! Angrer som fy på at jeg solge den :( Akkurat riktig årsmodell og mye bedre utgangspunkt....

 

Historie: Kjøpte den for 1500 kr 01/06 2006. Den sto utenfor verkstedet og skulle hugges, men det ville jeg ikke, så da kjøpte jeg den... Var noe rust på den.

 

Hva jeg gjorde: Først fant jeg noen 13" bbs look, men de ble byttet ut med noen andre stygge 14" med riktig boltsirkel :tannløs:

Felgtilpassing06.jpg

 

Så var det lakkering... Hadde igjen noe lakk etter jeg lakkerte en veterantraktor. Men alt gikk skeis under lakkeringen, så la oss si det ble matt rød:thumb

 

 

Så hadde forrige eier lakkert chromelist svart, så jeg fant frem igjen cromstripa ;)

 

GeirJohstasjjuli062.jpg

Etter2.jpg

Etter1.jpg

Gooooolf.jpg

GeirJohstasjjuli061.jpg

 

Også ble det stereo... Ikke noe særlig å skryte av...

Golfbankern-1.jpg

Annet jeg gjorde:

1,6-->1,8

Hjulbuelister

Momo ratt

Sota baklykter

VACN skiltplater ;)

 

Siste bildet jeg tok før jeg solgte den:

HjulbuerSS.jpg

 

Syns den ble bra, til å ha kostet på den noen hundre kroner ;)

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Ohhh! Sånne hjulbue-lister har jeg lett etter, faktisk. Er de vanskelige å sette på? Må jo settes sån at fukt ikke kommer under å rust spiser opp karossen, vel? Syns det er ganske stilig med sånne, så har planer på å få det på bilen min også.

Det er aldri for sent å lære!

... eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohhh! Sånne hjulbue-lister har jeg lett etter, faktisk. Er de vanskelige å sette på? Må jo settes sån at fukt ikke kommer under å rust spiser opp karossen, vel? Syns det er ganske stilig med sånne, så har planer på å få det på bilen min også.

 

Hjelper med sånne.. Spesielt da det var rusthull til hundre under dem ;)

 

Finner plenty av dem på huggeriet, siden dette bare var gti-lister.... De bredere G60-listene må du ut med 1500 minst for å få tak i.

 

Jeg skrudde dem fast på undersiden. Rust er ingen sak hvis du kliner på med fett før du setter dem på og vasker bilen din kanskje mer enn to ganger i året!

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår