OpelFanatikeren Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 jeg byttet disse stagene mellom demperene og krengestaget, lageret og gummiforingen på toppen av demperen og bærekulene i sommer. Ble kvitt alle lyder i forstillingen og den ble lettere på rattet synes nå jeg da. Kan hende det lømmer seg å bytte endeleddene også, disse vlir jo mere slitt når demperen svinger tregt grunnet gåent topplager. Tenkte å kjøpe dette settet med bakforingene fra tiger til sommeren, selv om den ene store foringen ble byttet for ca 2 årsiden for å komme gjenom pkk. Han på opel sa at den andre også burde byttes ettervert men at jeg mest sansynlig ikke ville merke at den var gåen. Så jeg lurer på om jeg ville merke noen forskjell med dette settet kontra nye originale foringer ? Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 hehe :D Min bil drar fryktelig til sidene, kan plutselig dra til venstre, så kan den dra til høyre :s Har du breie dekk på felger med lite inpress ? Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 jeg har skaffa både topplager,disse staga og en haug med foringer...men men,det hjelper så lite når motoren ikke sviver lenger :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optima Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Så jeg lurer på om jeg ville merke noen forskjell med dette settet kontra nye originale foringer ? Når en Opel mekaniker påstår at du ikke merker at disse er gåen, så sier det litt om hvor lefsete disse originale er. Jeg bytta de store selv jeg, og kjente forskjell bare jeg rygga ned oppkjørselen. Kjente momentant at her var noe skjedd. Bilen min var da gått 120000km, og var helt "lovlig" med tanke på pkk, men fikk tips fra en kar her på forumet om at det var de store som laget trøbbel. Trodde selv at det kunne være dekkene som ikke passet bilen eller noe. Du verden han hadde rett. Veiene her har store "grøfter" i asfalten, men det gjør ingen verdens ting lenger. LOKOMOTIV Det blir ihvertfall bare poly fôringer med meg heretter. Optima Siter 2000 Omega B stv 2,2i 16V aut. Elegance 1997 Vectra B stv 2,0 DI http://www.opelregisteret.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 jeg har skaffa både topplager,disse staga og en haug med foringer...men men,det hjelper så lite når motoren ikke sviver lenger :p hva har skjedd?? Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusB Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Har du breie dekk på felger med lite inpress ? Orginale Opel felger 14" Siter MVH Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 hva har skjedd?? vet ikke,motoren har streika eller noe...lyset lyser nå,og den viser ikke tegn til å prøve å starte engang..de hadde ikke tid på verkstedet i dag men de ser på den i morgen...så får jeg håpe på det beste :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 vet ikke,motoren har streika eller noe...lyset lyser nå,og den viser ikke tegn til å prøve å starte engang..de hadde ikke tid på verkstedet i dag men de ser på den i morgen...så får jeg håpe på det beste :) Skal nok se at den gjør som en viss annen herremann, står opp fra de døde...!! ;) det er jo tros alt en Omega. Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 og det har den også :) var bare en bagatellfeil,så nå lever den igjen, og jeg er kjempeglad :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg