BBS_RS Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Den der var nesten perfekt, skulle vært noen centimeter lavere :D Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbogutt Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 her er et par bilder av min slik den ser ut føreløpig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 denne hadde en kamerat før: Fant ingen bedre bilder. etter bildet ble tatt så fikk bilen bakrutedeksel, og en stor seidel vinge. Noen som vet hvordan det går med bilen nå? ble solgt til en jente i valdres. bilen stod da på 15" felger. er litt over et halvt år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbogutt Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 her er et par bilder av min slik den ser ut føreløpig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Originally posted by Frank S. denne hadde en kamerat før: Fant ingen bedre bilder. etter bildet ble tatt så fikk bilen bakrutedeksel, og en stor seidel vinge. Noen som vet hvordan det går med bilen nå? ble solgt til en jente i valdres. bilen stod da på 15" felger. er litt over et halvt år siden PENT.. De felga er jævla fine.. Hvilken dimensjon hadde du på de? Og senka mye? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evilhome666 Skrevet November 14, 2011 Rapporter Share Skrevet November 14, 2011 (endret) [/img] slenger inn bilde av min a4 1,8tq er en azk limited edition premiert med fult alpine annlegg og dvd skjermer i hele bilen er også oppgradert til svart skinn rs4 interiør i den og litt små mods ekstra da :P enjoy :D Endret November 14, 2011 av evilhome666 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1991 Skrevet November 15, 2011 Rapporter Share Skrevet November 15, 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audipower- Skrevet November 15, 2011 Rapporter Share Skrevet November 15, 2011 Får slenge inn et bilde av min a4 også. Tatt i sommer. Har gjort et par ting etter det. Blant annet nye hovedlykter og grill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg