stigare Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by Audi-S4-Biturbo Skal se om jeg finner et større et... var ikke mye å skryte av det der.... :rolleyes: nei det der er ikke noe å skryte av.. det der er ingen A4.. så pell deg vekk.. vi liker deg ikke... :cool: :eek: :op :D (hvis du har så lyst på a4 så kan vi jo bytte....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Audi-S4-Biturbo Syns den bilen var cleen og pen jeg thumpsup Bildet som du ser i avataren er PS-modda,så ikke la deg lure.. :eek: Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by NoLimit nei det der er ikke noe å skryte av.. det der er ingen A4.. så pell deg vekk.. vi liker deg ikke... :cool: :eek: :op :D (hvis du har så lyst på a4 så kan vi jo bytte....) er jo helt lik, bare din er grønn og har andre felger og interiør ;) Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Er det ikke S4 du har a? NoLimit har A4 med S4 front osv. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Symplegma Må vel nesten legge ut bilder av min jeg også da.. Takket være ABT Sportline ser min slik ut : (PS! Vurderes desverre solgt....Se egen annonse under salg) nederste bildet var bilen DRIT STYGG på.... viser lett hvor mye felger har å si på en bil! øverste bildet. meget fin og clean! felg på bil er som frisyrer på dame... :) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 selve bilen ble ikke styggere da.. men ja, det gjør mye med bilen med fine/fete felger.. Så den ser finere ut på det øverste bildet.. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Kanskje det er vinterfelgene som står på det nederste bildet.. for det er jo tatt da det ikke er noe grønt på buskene i bakgrunnen, dette ser man på det øverste bildet.. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Jeg synes TDIen er mye finere med de skrudde RH felgene enn RS4 felgene selvom sistnevnte er 19". Mener å ha lest at det var kast i RH felgene og at de derfor ble byttet... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Det står i salgsannonsen Mr Trond A ;) Men tror denne ser mye tøffere ut med oppdaterte hovedlykter, dog kanskje ikke angel eyes... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 finest med RS4 felgene synes jeg da... blir mel helhet i bilen etter mitt synspunkt. VIlle blitt fint med facelift lykter ja, men synes ikke angel eyes passer audi, er noen biler det er fint på, men tror ikke denne ville kledd dette. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Facelift gjør MYE, det MÅ bare byttes :D FØR BYTTE ETTER BYTTE Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by TropicX Er det ikke S4 du har a? NoLimit har A4 med S4 front osv. Joda 2001 S4 Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Audi-S4-Biturbo Joda 2001 S4 Bare si et sted og en tid du så skal jeg komme så kan vi bytte slik at du også får deg A4 :) hehe... Ja jeg har lyst på bilen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by NoLimit Bare si et sted og en tid du så skal jeg komme så kan vi bytte slik at du også får deg A4 :) hehe... Ja jeg har lyst på bilen din. Synd bilen din ikke er med turbo, ellers så er den veldig strøken etter det jeg har sett. er det Fwd eller quattro? er det Q så vet jeg om en S4 Biturbo motor med gir kasse til 25 lapper som passer. den bilen kommer jeg nok til å ha til den er veteran Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Audi-S4-Biturbo Synd bilen din ikke er med turbo, ellers så er den veldig strøken etter det jeg har sett. er det Fwd eller quattro? er det Q så vet jeg om en S4 Biturbo motor med gir kasse til 25 lapper som passer. den bilen kommer jeg nok til å ha til den er veteran Nei dessverre er det hverken turbo eller quattro. :( Men ja er vel ikke langt fra strøken hvertfall. :) Hadde ikke vært helt dumt å satt inn s4 motor nei. Men det går vel heller dårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg