Dr_S Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by v6quattro Er de noe feil i oppsettet mitt ?? Får ikke opp vedlegg som alternativ som før !! Lenge siden du var her? Vedlegg, eller attachments, er ikke en mulighet lenger. Du kan kun bruke IMG funksjonen til å poste bilder :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by mnx det kaller jeg clean og pen bil Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by Mambo det kaller jeg clean og pen bil Helt enig.. MNX Hva slags innpress er det på di felgene? Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by Mort1 Helt enig.. MNX Hva slags innpress er det på di felgene? Gratulerer med fin A4 Mort1... :) Her er TS'n til forloveden min. Nydelig bil...:D det skjer snart noen forandringer.......;) Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by Don T det skjer snart noen forandringer.......;) hmm.. ja Thomas har du sagt A så skal du si B! :D Får legge ut et nytt bilde av min også. Skjedd en del ting siden sist... og det skjer fortsatt ting. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by Mort1 Helt enig.. MNX Hva slags innpress er det på di felgene? Det er 35 innpress på dem. Går akkurat å kjøre sånn som den er nå. Hender den subber litt i innerskjermen (plastikk) på den ene sida, men det er kun ved veldig kraftige dumper. Har ikke testa med noen personer i baksetet, hehe. Edit: Tastefeil:) Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by NoLimit hmm.. ja Thomas har du sagt A så skal du si B! :D Får legge ut et nytt bilde av min også. Skjedd en del ting siden sist... og det skjer fortsatt ting. :) B...:D Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xiancorp Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by TropicX http://bukk.mine.nu/jan/bilder.html Bilen min! Nyvaska å lagt om til sommerdekk! Må bare få lagt den litt mer nedover mot bakken :D Noen andre ideer? Fjerne skvettlapper, lakke kanaler og plasten nede bak, lakke speil og dørhåndtak ? Ellers nye lykter såklart.. Så har du en mye penere bil :D Men det koster jo fort noen lapper med alle de tinga som jeg nevnte da :) Edit: Glemte det aller viktigste, hvite blinkers på sida!!! Siter 1992 Audi S4 2,2 tq sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by xiancorp Fjerne skvettlapper, lakke kanaler og plasten nede bak, lakke speil og dørhåndtak ? Ellers nye lykter såklart.. Så har du en mye penere bil :D Men det koster jo fort noen lapper med alle de tinga som jeg nevnte da :) Edit: Glemte det aller viktigste, hvite blinkers på sida!!! Skvett lappene blir borte etterhvert, blir muligens sideskjørt å bakfanger, men mulig jeg bare lakker kanalene å sorte plasten bak, Har kjøpt "bakrute senker", speil blir røde Men nye lykter, det vet jeg ikke enda.. de er jo mye finere :D Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Bilde av min og.. :) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by cyanide Bilde av min og.. :) Pent! :) Fikk du med en av de ikke-norske-fiskeran også ja :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 M-hm.. Sto å venta ei stund, men han hadde ikke tenkt å dra med det første :rolleyes: Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by cyanide M-hm.. Sto å venta ei stund, men han hadde ikke tenkt å dra med det første :rolleyes: De er jo der døgnet rundt. Kanskje jeg skulle kjøre å ta bilde av min bil der ute.. Den drar jo sørover snart så.. Må kjøre en del med den, og ta litt bilder før jeg sender den fra meg. Blir å savne den! Men, må ha noe mere praktisk! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by TropicX Skvett lappene blir borte etterhvert, Hvorfor fjerne dem? Syns det er peneste med dem jeg. Og ikke minst LUREST med dem... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoW Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg