Jamez Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 får slenge inn ett lite bilde av min også da :) Noen små mods siden bilde ble tatt, men de er mest ting som ikke vises :rolleyes: Jamez. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by audi4ever Her er min nye. -98 1,8 TSQ Avant Norsk bil hvor alle servicer er fulgt.Bilen er holdt vedlike uten hensyn til kostnad. 19" BBS 235/35 (sommer) og 17" (vinter). AP Racing 330mm bremser. Ferrita eksos. EVO ms intercooler. KW type 2 senkesett Står nå hos TS-RACING for annabole innsprøytninger. Elsker de felgene.... Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Originally posted by audi4ever Skal prøve å komme opp til 300hk nå. Vi får se hvor mye det blir, gleder med til å hente i påsken. Skal en tur innom Elmia før jeg kjører hjem til Vadsø. Får prøvd bilen litt da :) 300 enn så lenge?? ;o) Hehe, disse IHI turbo bolt on sakene til bl.a. Jabba er jo gode for inntil 360hk med originale interne deler... Tror et slikt kit kostet 50 000nkr i UK eller noe, mulig det "bare" var for et 270hk kit... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselpower Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi4ever Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Meget pen bil du har der Dieselpower. Du har gjort akkurat det jeg vil ha gjort med bilen. Minimalt men dog helts rett. Jeg var på utkikk etter en slik nå når jeg byttet nå sist, men det var ikke mange tilsalgs som sto til mine krav. 130tdi, quattro, avant, sportsseter, xenon, sølv eller grå med masse ekstra utstyr til en grei pris. Så derfor handlet jeg den gammle typen som er den 3'de a4 1.8tq avanten jeg har eid. Er sinnsykt godt fornøyd med disse bilene. Gleder meg bare til å hente min hos TS-RACING i påska :) Siter BB-Racing AS Provides power with technology by TS-Racing 96 23 10 10 http://WWW.BB-RACING.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselpower Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by audi4ever Meget pen bil du har der Dieselpower. Du har gjort akkurat det jeg vil ha gjort med bilen. Minimalt men dog helts rett. Jeg var på utkikk etter en slik nå når jeg byttet nå sist, men det var ikke mange tilsalgs som sto til mine krav. 130tdi, quattro, avant, sportsseter, xenon, sølv eller grå med masse ekstra utstyr til en grei pris. Så derfor handlet jeg den gammle typen som er den 3'de a4 1.8tq avanten jeg har eid. Er sinnsykt godt fornøyd med disse bilene. Gleder meg bare til å hente min hos TS-RACING i påska :) Ja, bortsett fra quattro, så har vel denne det du listet opp der ja, veldig fornøyd med denne bilen. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 ...står diskutert på VACN, regner med 90% av alle som har skrevet her er der inne også :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 http://bukk.mine.nu/jan/bilder.html Bilen min! Nyvaska å lagt om til sommerdekk! Må bare få lagt den litt mer nedover mot bakken :D Noen andre ideer? P.S: Noen fortelle meg hva jeg skriver for å få bilde "synlig" frem i trådene/Posten? hvordan jeg "attacher" bilde.. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Originally posted by v6quattro Bilder denne var clean..:D kjempe fin!! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Originally posted by TropicX P.S: Noen fortelle meg hva jeg skriver for å få bilde "synlig" frem i trådene/Posten? hvordan jeg "attacher" bilde.. [/b] Du bruker knappen som heter IMG og kopierer inn linken til .jpg bildet ditt. Da blir det slik som over ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Originally posted by audi_s4 2 Stilig farge på bilen din.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by audi-maniac a4 med snøplog?:rolleyes: ugly:D http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=355663&username= MEGA LOL!!! jeg går i klasse med han fyren :eek: bilen ser nokk ganske skabby ut på bilde men det er faktisk en rå bil når du ser den i real time. ps. "snøplogene" er nå av og den ser , JA, bedre ut... Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v6quattro Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Er de noe feil i oppsettet mitt ?? Får ikke opp vedlegg som alternativ som før !! Siter A4 Avant 2,6 Quattro ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg