oWe Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Hei Har litt lyst til å bytte høyttalere i V70'n. Høyttalerne jeg har er 7 cm dype. Vil de passe? Noen som vet? Bilen er en 2000 modell (den siste "ekte" volvo v70 :p ) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 hvilke høyttalere er det du vil bytte da? de fleste skal vere ganske greit å komme til, så da kan du jo skru de ut å sammenligne. Orginalhøyttalerne i fremdørene er ganske store men spørst litt på hvor dype dem er. V70'en har jævla bra lyd da.. ihvertfall for oss som har det store stereoanlegget :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urbanius Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Jeg satt inn ett front sett fra Dynabel. Lotus by seas eller noe slikt. Der tror jeg de var 7,5cm dype. Mvh. Urbanius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg