rs_cr Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Sjekk ut denne bilen på Finn.no. Er det den eneste i Norge med 1.8 T. Fines det noe mer info om bilen? http://www.finn.no/finn/car/object?id=3927848&sid=227543810588736&pos=27&rub=2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Er sinsykt sugen på den bilen ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Er veldig fin. :) Sett den på de fleste VW-Audi treffa i år. Sliter kanskje litt med å godkjenne den da.... :( Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Den er vel solgt så vidt jeg vet. Går nok an å få godkjent, men tror det blir ganske mye arbeid. Og den er ikke den eneste i norge med 1.8 T, det har jeg og! Men jeg mangler en neve ventiler da.... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by G60Turbo Den er vel solgt så vidt jeg vet. Går nok an å få godkjent, men tror det blir ganske mye arbeid. Og den er ikke den eneste i norge med 1.8 T, det har jeg og! Men jeg mangler en neve ventiler da.... Går vel pga G60 er levert med 160 hk, men vet ikke om de må ha alle bremser og andre ting fra G60 eller fra 1,8t 20v ettersom bilen ikke er typegodkjent med den motoren.. Ja, et par... :rolleyes: 1,8 t er morsomt uansett da! :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Den stod tilsalgs i forige ukes motorbørsen... Feit bil, kunne godt tenkt meg den! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Ang godkjenning så går nok det greit hos TÜV i Tyskland. De ordner godkjenning på flekken, men man må jo ned og vise bilen. Så lenge en har TÜV papirer så er det lite Biltilsynet kan si....... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Ang godkjenning så går nok det greit hos TÜV i Tyskland. De ordner godkjenning på flekken, men man må jo ned og vise bilen. Så lenge en har TÜV papirer så er det lite Biltilsynet kan si....... Står litt om det i denne tråden... http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=7851&highlight=godkjenning+and+tuv :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Når vi først snakker om 20v i Golf to http://forums.vwvortex.com/zerothread?&id=1012355 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg