Gå til innhold

Min Volvo 7Førr!

Ranger emnet


volvo-power

Anbefalte innlegg

hallo folkz!

 

jeg kjøpte da egentlig en hvit 740. som var ferdig styla til 15k(var 85 mod).men så ble tlf indratt og da fikk jeg mld av han"hei bilen er klar for henting" men så fikk jeg jo i gjenn tlf dagen etter og fikk da denne mld jeg ble jo sjele glad!!:)

men lykken var kortvarig for jeg sendte han en mld"fint! jeg komemr så fort jeg får sjans" og da skrev han"sorry den ble solgt i går" jeg blir helt stum og spørr venelig om han kødder! og han sier han ikke gjør det. så det ble ingen volvo på meg...

 

så kom jeg hjem og begynnte og se etter ny bil.. men ikke noen var fine :shake så kommer pappa og ser jeg titter på bil og da forteller jeg samme regla til han og :P han går og setter seg og jeg titter fortsatt... og så hører jeg att pappa snakker i tlf med en kis ikke så langt unna her. da sa han til meg att vi skulle se på bil :D jeg spørr og det ble til att vi så på den...

og ettter hælja var den miin! :D

 

litt info:

1988mod som har rulla 223000 vakre mil :P

er manuell og truuur det sitter b23k motor(detta kan volvo_240 bekrefte, for jeg hakke peil på motor i volvo :P)

 

oxo picz til folket :volvopower:

 

bilde-0053.jpg

 

bilde-0052.jpg

 

bilde-0045.jpg

 

bilde-0044.jpg

 

Så skrik ut med forslag ris\ros og gjerne spørsmål ;)

moped råner,,

volvo entusiast :)

1.stk Volvo 142 1973 mod=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med ny bil.

så fin ut den bilen der.

5000kr er et røverkjøp.

 

takk takk. ja den har blitt kjørt velldig pent av ei dame. de seneste åra. før ble den brukt som ferie bil osv;D

 

litt planer: senke 40mm(lesjøfors)

JT Superflow 3"

grenrør

og hvite blinkers ;)

 

kanskje add-on oxo men det er framtidsplaner ;)

moped råner,,

volvo entusiast :)

1.stk Volvo 142 1973 mod=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki;D neeeeh hadde ikke tenkt på turbo motor :P

er ikke noen hull som jeg kan se men er litt rust..(kosearbe:P)

 

hehe, som du kan se, 740n som jeg hadde "så" relativt rustfri ut til jeg la meg under for å skru ut girkassa, ikke noe rust i rammevangene sier du!!:ahahahhaha:

så jeg ville sjekka dem viss du ikke allerede har gjort det.:peace:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår