KimPe Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 mye prek det har vært her da;P nax, ja jeg har bare 3 hele felger, eller jeg har 7 men , 4 sakl jeg ha selv som vinterhjul, så da har jeg egntlig bare 3 igjen ;/ Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 hvordan legger man inn bilder her a? eller i en tråd liksom. Nybegynner på og legge ut bilder. Ser veldig bra ut dette her KimPe. Tror de andre bilene dine begynner og bli redd for og ikke bli brukt når denne tralla blir klar ;) heah , de har ingenting å bli redde for ;) mustangen blir nok mere brukt på sommern enn hva golfen blir:) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 8. Januar 2008 Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Skjedd noe i det siste? Svar på pm er du grei :) Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 23. Januar 2008 Bilen er klar karosserimessig.. er kjørt til en ekjent som påtok seg arbeidet og pusse ned og grunne:) er ikke bare jeg som har pådratt meg og skru det i filler :D (bakgrunden på bilde) var på automessän i gøteborg denne helgen med jobben, kom over noe morro :) (på siste bilde, legg merke til den lille turboen på turboen, var litt sykt) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mrmoney Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 http://www.fastdatacash.com/in.php?ix=2049 Trenger du raske penger til bilprosjektet ditt? Du er bare ett klikk og en mail unna.. Enklere blir det ikke http://www.fastdatacash.com/in.php?ix=2049 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 http://www.fastdatacash.com/in.php?ix=2049 Trenger du raske penger til bilprosjektet ditt? Du er bare ett klikk og en mail unna.. Enklere blir det ikke http://www.fastdatacash.com/in.php?ix=2049 ehm...admin..kan dere fjerne denne brukeren Mrmoney eller?? til helvete med alle slike pengesugere!!! Mrmoney..du kan få vaske bilen min for 1krone..du er bare en bilvask unna 1krone..enklere blir det ikke..jødejævel!! EDIT: koselig turbo forresten;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 ehm...admin..kan dere fjerne denne brukeren Mrmoney eller??til helvete med alle slike pengesugere!!! Mrmoney..du kan få vaske bilen min for 1krone..du er bare en bilvask unna 1krone..enklere blir det ikke..jødejævel!! EDIT: koselig turbo forresten;) jeg kan vaske bilen din xD det er hvertfall trygge penger =) ja ikke sant, liten helt grei turbo det der Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Jødejævel er kanskje ikke et lurt ord og bruke i ett åpent forum vel 93dude. Gleder meg til og se flere bilder kimPe :) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 3-eiket airbag i hus :D var meg en stor lettelse så slipper jeg den stygge 4eikede :P Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Har fått bilen igjen fra grunning, har tatt litt tid grunnet sykdom :/ men nå er den her :D fått blanda meg farge og blir sprøyta på mandag :) [/img] Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Vurderes solgt når den er ferdig, noen som kan hjelpe meg med prisanntydning Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 bilen er lakert og blir begynt montert i dag, fargen er svart med lilla perlemor, og ser helt nydelig uti sole, desverre kommer bilen til å selges snarest:( Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Hva slags pris hadde du tenkt deg for denne? Ta gjerne kontakt på PM. Dette ser ut som et meget greit utgangspunkt for mitt neste stereoprosjekt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 har du ingen bilder av hvordan bilen ble tilslutt?:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg