Gå til innhold

Spotting i Drammen og omegn!

Ranger emnet


Rally Koffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei ? Den som er i rundkjøringen har ikke vikeplikt for annet enn utrykningskjøretøy. Kan ikke drive å stoppe midt i rundkjøringen for å slippe frem biler fra høyre

 

EDIT: Blir noe annet når det er flere felt i rundkjøringa

 

Jess. Det betyr at man skal vike fra dem som kommer fra venstre i rundkjøringen.

 

Onesome: Man skal ikke bytte felt i en rundkjøring vis det ikke er klart. Mange som kutter svingen i rundkjøringa. Har selv vært borti nesten kolisjoner der det både har blit vist finger, tut og hard brems.

 

Støtter det Onesome :D

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er 2 felt inn og ut av rundkjøringen

og den som ligger innerst skifter felt midt i rundkjøringen og treffer den ytre bilen er det den innerste som får skylla!! du har vikeplikt til høyre for andre biler som er i rundkjøringen.:worshipbm:

 

Rundkjøringa ved shell og osram er jo laget for at svimle sjåfører tar "trøkk den i høyrefil av veien" manøvere da.. Aner ikke hvor mange ganger jeg har opplevd det der liksom, sist på søndagen etter treffer i parken med Skylinen. Akkurat der og da angret jeg sårt at hornet på den er fjernet med tanke på vekt. Skulle hatt et båthorn så jeg kunne skremt fyren tibake i den jævla fila si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundkjøringa ved shell og osram er jo laget for at svimle sjåfører tar "trøkk den i høyrefil av veien" manøvere da.. Aner ikke hvor mange ganger jeg har opplevd det der liksom, sist på søndagen etter treffer i parken med Skylinen. Akkurat der og da angret jeg sårt at hornet på den er fjernet med tanke på vekt. Skulle hatt et båthorn så jeg kunne skremt fyren tibake i den jævla fila si...

 

Haha :D Får kjøpe deg trykklufthorn på torshov :)

Mvh Ole_3400

2005 Subaru Impreza WRX

x:'86 Subaru L-serie - Wannabe Rally Edition

x: `94 Opel vectra

"Ellers så ere jo mye enn får gjort med litt trolldeig...." - Nils Wærstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på vekt faktisk.. Da har du ikke mye unødvendig i bilen av skruer og ting og tang? haha :p

 

jeg skal klippe håret, sparer vekt som gjør at jeg kutter ned 5 sekunder på rundetida på rudskogen.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har spart hår i noen år eller..? Må jo ha en del hår å klippe av om en skal spare inn 5 sekunder.. :fatality:

 

racebreedimport har jo ikke tut for å spare vekt da så. LOL.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

racebreedimport har jo ikke tut for å spare vekt da så. LOL.

 

HaHa.. sinnsykt til mobbong her a :D

 

Skal legges til det da at det ikke bare er tuten som er fjerna gitt. Vi lå i 3 uker å klippet ledningsnett. vi snakker om så nøye som å fjerne 15cm med 0.75 kvadrat hvis det kunne gjøres.. 17.4 kg ledninger borte. Totalt er bilen min ned fra 1520kg våtvekt til 1253kg, så derfor ingen horn heller... haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår