Trulsen Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Frontfanger Bakfanger Rieger hekkskjørt Rieger sideskjørt (evt andre fine, ikke noe harry greier) Om noen har noe så er det bare gi meg en lyd! Må ha alt sammen. Mvh Truls Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
20vturbo Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 FrontfangerBakfanger Rieger hekkskjørt Rieger sideskjørt (evt andre fine, ikke noe harry greier) Om noen har noe så er det bare gi meg en lyd! Må ha alt sammen. Mvh Truls hey. har ikke akkurat det du er på leting etter men en kompis av meg skal skrote vectra b sin nå og har nesten ny just senk og oz 18" felger med fedral 215-35-18. si i fra om du trenger noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrijey Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 Eg har liggende fult styling sett frå miga tuning... bare prøvemontert på bil... Siter -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeadZone Skrevet Februar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 Eg har liggende fult styling sett frå miga tuning... bare prøvemontert på bil... Hvor mye skal du ha for hele kittet a ?:) Siter Opel Vectra 2001 Modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg