Mr.X Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Holder til i oslo, ja det er lett og skifte drivknute vis man kan det og har litt verktøy.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by Mr.X Holder til i oslo, ja det er lett og skifte drivknute vis man kan det og har litt verktøy.. Jeg tar kontakt på mandag, så ser jeg hva jeg gjør..... Mulig jeg får solgt bilen i helga. Kan da evt gi deg 1200,- for jobben med deler hvis du fortsatt er interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Da ser det ut som bilen er på vei til ny eier i Lillehammer..... Får svar utover dagen. Gir deg beskjed hvis det blir aktuelt med drivledd-bytte..... Takk for innsatsen! Hvordan gikk det egentlig med bilen til Celikar? Fikk han fikset det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Har bestillt yttre drivledd fra et firma i Trondheim. De tok bare 950,- for det, mens eks. mekonomen skulle ha 2000,-! Synes det var en grei pris da de ligger på 6-800 hos biltema, men de har ikke del til min bil der. Får nok fiksa det i slutten av denne uken, om delen kommer så raskt da. Skal gi tilbakemelding på om det ordna seg. Mye fikk du for bilen din? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Får 45,000,- for Golfen. Håper bare de kommer og henter den i dag..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Solgt! Takk for hjelpen uansett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg