ghihi Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Noen som har Skinn intriør til en audi a4 96 modell ? er litt dyrt og kjøpe helt nytt, så jeg tenkte jeg skulle høre her om noen har noe BRUKT som skal selgest ? Om DU har noe så ring meg på : 97570076/70069630 Mvh Karl Ove Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by karlove Noen som har Skinn intriør til en audi a4 96 modell ? er litt dyrt og kjøpe helt nytt, så jeg tenkte jeg skulle høre her om noen har noe BRUKT som skal selgest ? Om DU har noe så ring meg på : 97570076/70069630 Mvh Karl Ove Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Et triks er å lage en skikkelig topic... uten den skjønner ingen hva som er der... og dermed mindre folk som leser den. Jeg forandret derfor topicen... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg