AndyB Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Har fått en liten lekasje fra vannpumpa nå nylig. etter nærmere innspeksjon fant jeg ut at vesken drypper ut av en liten uthuling i vannpumpa helt nederst.. Noen som veit hva dette kan komme av? Evt hva det hullet er til? Er det kanskje en bolt som man kan stramme oppi der eller no.. :wonder: Lov å håpe... Takknemlig for svar.. ;) Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stretch2 Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Da vw og audi bruker mye av de samme delene så kan det være plugget igjen da den ikke tjener noen fungsjon i passaten, ligner på en mindre versjon av en frostplugg.. Sjekka ut dette på min gammle vannpumpe, gikk ann og banke den ut fra innsiden.. Men stikk på biltema og kjøp ny pumpe, var ikke rare greiene jeg betalte for den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 da jeg skifta vannpumpe å regreim å hele styret så fikk jeg vite at når det kom væske ut fra det hullet så var det en indikasjon på at det er på tide å skifte vannpumpe....mulig det er feil! Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Kjøpte ny pumpe på mekonomen for 560,- bytta hele driten og nå er feilen borte... Fikk også vite at dette er frostpluggen. så da veit jeg det... Rart at denne plutselig åpna seg men... Takk for svar... ;) Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stretch2 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Så morro og ha rett.. Hi hi! Neida, men er bra at problemet ble borte. Er aldri noe gøy og få feil på bilen.:deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Hvordan merket du lekkasjen? Passaten min bruker litt frostveske, men alt av slanger er sjekket. Om det har noen sammenheng med vannpumpa. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg