jir63 Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 HJELP :hellothere: Har nettopp avtalt å kjøpe en 2004 Touran 1,9 TDI Trend Vare, og oppdager i etterkant at bilen har 100 hk motoren, ikke 105 som jeg trodde.....! Hva er egentlig forskjellene på disse motorene? (Nm - partikkelfilter -forbruk - serviceintervaller - driftskarakter o.l) Er det grunner for at jeg bør heve kjøpet, eventuellt prisavslag om 105hk motoren er en nyere, mer moderne konstruksjon e.l. ? Håper på snarlig svar, handelen gjennomføres i løpet av fredag eller lørdag!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 I skoda octavia har 100hk 240nm mens 105hk har 250nm. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jir63 Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Takk for delvis svar. Ble til at jeg kjøpte bilen allikevel. Motoren virker ok så langt..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg