siestaz Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Dette er noe som har skjedd i løpet av uka. Jeg satt meg inn i bilen og det var kjempe kalt ute så jeg setter på varmeannleget på fult. Men så bråker det noe veldig. Slår jeg ned hastigen på vifta bråker det mindre. Og setter vrir jeg opp bråker den ennå mer. sånn har nå det vært en stund, hver gang. det høres ut som en flymotor nedi dashbordet! hva kan jeg gjøre for å bli kvitt denne ulyden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dope 79 Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Dette er noe som har skjedd i løpet av uka. Jeg satt meg inn i bilen og det var kjempe kalt ute så jeg setter på varmeannleget på fult. Men så bråker det noe veldig. Slår jeg ned hastigen på vifta bråker det mindre. Og setter vrir jeg opp bråker den ennå mer. sånn har nå det vært en stund, hver gang. det høres ut som en flymotor nedi dashbordet!hva kan jeg gjøre for å bli kvitt denne ulyden. hadde samme problemet jeg også.tok å bytta vifta som sitter under dashbordet på passasjer siden som ble det bra igjen.lageret i vifta som gjør at den lyden kommer Siter 96 bmw 320ic 2005 bmw 525 Dat M-sport 95 bmw 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 har faktisk samma problemet .. det bråker nå inni helvette etter hakk 2. er det bare å bytte vifte ? noen som har noen tegninger på hvordan den skal taes ut så jeg ikke driter meg ut :P Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strnd Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Det er nok lagerene i vifta som er kaputte. Er desverre ikke mulig å bytte disse, så ny vifte må nok til. Jeg betalte rundt 800 på Gs Bildeler. Det er to typer, så pass på at du kjøper den riktige. Du skifter den ved å skru av det store dekselet oppe på torpedoveggen, og da ser du vifta under noen plastdeksler. Resten burde være selvforklarende...? Dette gjelder altså for e30... Siter '98 535 '89 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dope 79 Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 har faktisk samma problemet .. det bråker nå inni helvette etter hakk 2. er det bare å bytte vifte ? noen som har noen tegninger på hvordan den skal taes ut så jeg ikke driter meg ut :P sitter bare i noen skruer.lett å ta ut Siter 96 bmw 320ic 2005 bmw 525 Dat M-sport 95 bmw 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Det er nok lagerene i vifta som er kaputte. Er desverre ikke mulig å bytte disse, så ny vifte må nok til. Jeg betalte rundt 800 på Gs Bildeler. Det er to typer, så pass på at du kjøper den riktige. Du skifter den ved å skru av det store dekselet oppe på torpedoveggen, og da ser du vifta under noen plastdeksler. Resten burde være selvforklarende...? Dette gjelder altså for e30... 800 kr var jævla dyrt ! men bmw er ikke i det hele tatt billig når det gjelder deler så hehe. takk for infoen. kanskje det blir fortere og bedre varme med ny vifte hehe :) hvem veit :P Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dope 79 Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 800 kr var jævla dyrt ! men bmw er ikke i det hele tatt billig når det gjelder deler så hehe. takk for infoen. kanskje det blir fortere og bedre varme med ny vifte hehe :) hvem veit :P ring skroten,får den billigere der Siter 96 bmw 320ic 2005 bmw 525 Dat M-sport 95 bmw 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 ring skroten,får den billigere der smart du ;) men lukten av ny er ikke den samma som gammal vøtt;) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg