sYmpoZiuM Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 buhu! det var tristere enn forventet:( vil ikke selge jeg nå, ble trist bare av å se pappa kjøre avgårde med den!;( kanskje jeg får han til å kjøpe!? hmm... Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 buhu! det var tristere enn forventet:(vil ikke selge jeg nå, ble trist bare av å se pappa kjøre avgårde med den!;( kanskje jeg får han til å kjøpe!? hmm... Nei, nå syns jeg du skal gå videre gitt :p Du har fått deg en kurrant A4, så ikke noe tull nå :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Nei, nå syns jeg du skal gå videre gitt :pDu har fått deg en kurrant A4, så ikke noe tull nå :) nei, har fått meg en kurant A3 :p kan jo være han har lyst da:p d blir det to prosjekter, ny motor i golfen å greier:) hehe, neida... håper på å selge til en kompis, han har veldig lyst på den, og har samme planene for den som jeg hadde:) er bare banken som er idiot mot han! rart egentli, han jobber samme sted som meg, samme lønn.. jeg fikk lån på 140k så jeg kunne slette all gjeld o.l de sier nei til hans forespørsel om 60k:/ banker er rare;p Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Ja, beklager det, klart det er en A3, men du ser vel kanskje tiden det ble skrevet på!? Var trøtt da gitt.. :rules: Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Ja, beklager det, klart det er en A3, men du ser vel kanskje tiden det ble skrevet på!? Var trøtt da gitt.. :rules: haha! excuses, excuses!:):flushit: Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 nei, har fått meg en kurant A3 :p kan jo være han har lyst da:p d blir det to prosjekter, ny motor i golfen å greier:) hehe, neida... håper på å selge til en kompis, han har veldig lyst på den, og har samme planene for den som jeg hadde:) er bare banken som er idiot mot han! rart egentli, han jobber samme sted som meg, samme lønn.. jeg fikk lån på 140k så jeg kunne slette all gjeld o.l de sier nei til hans forespørsel om 60k:/ banker er rare;p kan være flere årsaker til det.. med en a3 så har banken en viss sikkerhet i bilen din. han kan ha en betalingsannmerkning.. eller at han ikke har vært i banken fordi han er usikker.. ikke vet jeg men det kan være flere årsaker til at han ikke får noe lån:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 da var den solgt:) Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 kan være flere årsaker til det.. med en a3 så har banken en viss sikkerhet i bilen din. bare for å nevne det... banken har ikke noe sikkerhet i bilen min. det er en 98 mod:p skal man ha sikkerhet i en bil skal den IKKE fylle 10 år FØR man er ferdig å betale gjelda:) Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 hvem kjøpte bilen?:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 hvem kjøpte bilen?:) en kompis:) Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Lucky pig... Gratulerer :D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiitfire Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 grattis med salg :) Siter 1967 VW boble Cabrio *Solgt* 1984 VW golf mk2 GTD. *Solgt* 1996 VW golf MK3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Gratulerer! Hva fikk du? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Lucky pig... Gratulerer :D hehe:) takker så meget:) grattis med salg :) takk takk:) Gratulerer!Hva fikk du? Tusen takk;) siden han er kompis så bad jeg bare om 40:) og fikk det:) han har vist masse planer for bilen... det første han skulle gjøre var å bytte hovedlykter, han hata vist de blå... noe som jeg synes er det beste med bilen, men jaja:p Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 ja....... da var golfen til salgs igjen! etter mye om og men, fram og tilbake, og mas hit og dit, så fikk han som skulle kjøpe bilen, ikkje råd... fikk en bot på 10k ellerno... fant en ny kjøper, og hun fikk ikke lån!!!! så da ligger den ute atter en gang! hvis noen er int. så ta kontakt! den ligger på Finn.no:) Golfen ute IGJEN! (PS, Espen, IKKE LE!) Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg