Sn0mann Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 se her ja! ble bra dette vettu! mye bedre når du fikk på "alt"...ta bilde av bakfra også da? ;) peiling om det skal være et haugesunds treff snart? Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 takker:) har et bilde til som søstra mi tok med moben når jeg kom kjørende:p (dette er mer sånn fargen virkelig ser ut) har ingen bakfra enda... men det kommer nok:) var nettopp et streetmeet i haugesund på tirsdag 1 mai klokka 5... men jeg reiste til bergen/london halv 5, så fikk ikke tatt turen oppom.. men tror superstreet haugesund arrangerer treff 1ste søndag i hver måned eller.no :D er ikke sikker, kan sjekka det ut for deg om du vil:) Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 girkula løsna idag, så jeg klikka litt på stanga! Før: Etter: å ja, jeg vet... skal få bytta kule og pose... men nå er roskilde førstepri... men ting kommer:) Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 da var tiden kommet for en liten bildeoppdatering:D jeg og en kompis var ute å tok bilder. (han tok selvølgelig bildene siden jeg ikke er noe tess bak kamera:)) og her er litt av resultatet:D Gølfen og hans 1980 Buick Century Estate Wagon TeH Gølf! og bak som alle har ventet på :p nei... jeg har ikke modda noe! vil ha det slik! kjøpte nytt shiny emblem istedenfor:) Lite mere:D och mere:D og avslutter med noen flere av begge to:) comments PLIX!:D Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 peiling om det skal være et haugesunds treff snart? Første Søndagen i hver måned blir et Street Meet arrangert på Amanda Storsenter, noe blandet oppmøte da... men rundt Juni eller Juli, blir et Super Street treff arrangert regner jeg med, et større biltreff hvor mange fete biler dukker opp. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Første Søndagen i hver måned blir et Street Meet arrangert på Amanda Storsenter, noe blandet oppmøte da... men rundt Juni eller Juli, blir et Super Street treff arrangert regner jeg med, et større biltreff hvor mange fete biler dukker opp. sånn skal det låta:) Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Nå ser jeg jo hvor tøff den bilen din egentlig har blitt! Du har klart det:win Eneste jeg ikke liker er baklyktene, og panserforlengeren:) Men smak og behag:) Gleder meg til Hadeland:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Nå ser jeg jo hvor tøff den bilen din egentlig har blitt! Du har klart det:win Eneste jeg ikke liker er baklyktene, og panserforlengeren:) Men smak og behag:) Gleder meg til Hadeland:) hehe takk takk :D panserforlengeren er jeg skeptisk til selv... men den blir nok ikke der for lenge.. er glad jeg ikke sparklet, for den har allerede sprukket litt i et lite punkt hvor jeg måtte sparkle på selv som var sprukket fra fabrikken :rockets blir stålforlenger til vinteren sikkert:) baklyktene står jeg fortsatt på godsiden med:D synes de er drit tøffe:p Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 hehe takk takk :D panserforlengeren er jeg skeptisk til selv... men den blir nok ikke der for lenge.. er glad jeg ikke sparklet, for den har allerede sprukket litt i et lite punkt hvor jeg måtte sparkle på selv som var sprukket fra fabrikken :rockets blir stålforlenger til vinteren sikkert:) baklyktene står jeg fortsatt på godsiden med:D synes de er drit tøffe:p Jepp, har hørt det sprekker lett jeg også. Hadde tenkt og gjøre det selv, men så fikk jeg tak i metall heldigvis, det er jo genialt:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Jepp, har hørt det sprekker lett jeg også. Hadde tenkt og gjøre det selv, men så fikk jeg tak i metall heldigvis, det er jo genialt:) hvor kjøpte du din i stål? Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 hvor kjøpte du din i stål? Kjøpte hele panseret ferdig av en kar som ville ha Orginalt isteden. Men du får kjøpt hos Quality Autoimport a/s btw. Sikkert på at bilen din er 1.6? For 1.6 kom ikke før i 97-98mod:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Kjøpte hele panseret ferdig av en kar som ville ha Orginalt isteden. Men du får kjøpt hos Quality Autoimport a/s btw. Sikkert på at bilen din er 1.6? For 1.6 kom ikke før i 97-98mod:) står 1598 i slagvolum eller hva det nå er i vognkortet... men det står også at det er takluke og automatgir der da.. noe som absolutt ikke stemmer:p blir nok å kjøre med glipe i panseret denne sesongen, så fikser jeg det til vinters:) må roe pengebruken litt akkurat nå:p Edit: FAH! den var jo billigere enn min panserforlenger! :( Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 btw. Sikkert på at bilen din er 1.6? For 1.6 kom ikke før i 97-98mod:) Nei nei. 1.6 kom allerede i 92, og ble levert helt til siste måned i -97, som 75 hk versjon :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Nei nei.1.6 kom allerede i 92, og ble levert helt til siste måned i -97, som 75 hk versjon :) Skal vi vedde:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Skal vi vedde:) var å spurte på møllers nå:p siden jeg allerede var der for å bestille alarm innstallasjon og kjøpte meg bil navigasjon.(!!!) å de sa det samme som kremt:p så det er bare å vedde :popcorn Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg