RBrambo Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Kjøpte meg for snaut ett år siden en 2002 Bora Highline 1,6 med planer om å style og senke denne. Vel, nå er alt bestilt. Da jeg ikke klarer å legge inn bilder blir det med linker... Zender Frontfanger: http://www.zender-tuning.com/vw_bora_auto_34_Norway.html Caractere sideskjørt og hekkskjørt: http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=06884&ASP=2453677&Type=VW&Model=Bora&Year=2002&Back=WA_Katalog+ASP=2453677+Type=VW+Model=Bora+Year=2002+Klasse=11 Öttinger vinge: http://www.artracing.no/product_info.php?cPath=745_40_50_270&products_id=489 Har også bestilt KW Inox Var 1 senkesett. Dette skal monteres på til våren. Skal i tillegg lakkere panseret siden det er en par stygge riper etter at forrige eier har vasket i selvvaskeanlegg og latt slangen ligge innpå bilen, i tillegg til steinspruten da... Innvendig kommmer jeg ikke til å gjøre noe spesielt, men har litt planer om å få gjort noe med det hersens plastikktreverket. Skulle gjerne ha fått byttet ut det med carbon. Tar gjerne i mot tips om hva som kan gjøres angående det med takk. 1,6 merket bak skal selvsagt fjernes... Bilen har i dag 16" på både sommer og vinter. OZ hydra på sommer, originalfelg på vinter. Rent utseende messig kunne bilen hatt større hjul, men vil ha igjen litt komfort også. Men blir det seende tåpelig ut så er det ikke umulig at det kommer på større felger etter hvert. Men men... får se hva tiden bringer... RB Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Det ser bra ut, lykke til med bygginga! :) Jeg personlig syns ikke det er ille å kjøre med store felger og lavprofil dekk iallefall. Dreper jo litt "komfort" men blir da litt mer sportslig ;) KW gewinde er iallefall veldig bra;) Nettopp montert KW V2 på Boran min selv ;) Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Spoileren ankom på lørdag, har purret opp NBS og de ventet på at delene fra Caractere skulle komme, men de skulle sendes en gang i forrige uke. På Eiker fikk jeg ikke greie på så mye annet enn at det var bestilt og at de ikke hadde hørt noe fra Zender enda. Håper jeg snart får alt så jeg kan begynne å hente inn "anbud" på lakkering. RB Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattiasen Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Tror dette blir bra jeg! Åssn er passform på zender fanger, iåmed at det er inkludert grill. hvis du skjønner?:) Tenkt på noe effektanlegg? Link til oettinger spoiler funker ikke;) spent på bilde av den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Er spent på passformen til fangeren selv, det står at genuine fitting positions der så den bør passe ganske rett inn... På Bora så er jo fanger og grill mer eller mindre en del så det bør gå greit. Effektanlegg har jeg ikke tenkt på enda, men ikke umulig at det bllr noe etter hvert. Nå skal linken fungere igjen... Det hele blir ganske diskret, gleder meg til å få alt og ikke minst få det på bilen. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattiasen Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Naijs:D likte den spoilern der, liten og diskret, men tøff;) Liker godt bora'er som er diskret og cleane, hold det sånn:) Legg ut bilder ettersom du får varene da? er spent sjøl:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Sliter med å legge inn bilder men skal se hva jeg får til etter hvert... Har bare fått spoileren så langt. Håper jeg får resten i løpet av 2 - 3 uker... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Fikk sideskjørtet, hekkskjørtet og senkesettet i går. Da er det bare frontfangeren som gjenstår. Tipper det blir en testfit av stylingen de nærmeste dagene skal prøve å få tatt litt bilder også. Gleder meg som en unge til å få alt så jeg kan levere det til lakkering og få det på bilen. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattiasen Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 naijs naijs:) få ut noen bilder nå så....:D Tørr du si hvor mye allt kosta til sammen? kunne vel regnet på det selv, men lat som jeg er. hvor mye skulle lakkerer ha for allt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Hehe.. er ikke gratis nei... Før lakkering kommer alt på ca. 26000,- Venter fortsatt på frontfangeren fra Eiker, estimert levering om en uke eller to. Gidder ikke å levere noe til lakkering før jeg har fått alt. Pratet med en lakkerer for ei stund sida, han sa at jeg kom langt med fem seks tusen, litt avhengig av hvor mye jobb som måtte gjøres. Med montering av senkesett, lakkering, montering av senkesett, 4-hjuls kontroll og godkjenning tipper jeg det hele ender opp på rundt 35000,- Mye penger men bilen kommer til å få et utseende som ingen eller svært få andre biler har. Var derfor jeg gikk lei Golfen + at den er rett ned bak så bakluka alltid tettet seg med støv, møkk eller snø. Ser virkelig fram til å få alt, få det lakkert og på bilen. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Høres ut som et spennende prosjekt du har her. Venter i spenning på bilder og slikt av bilen din. m t p det "tre/wood" interiøret er jeg inne på tanken å ta ut mine og lakke de i bilens farge når jeg selv skal ta hellakkering på min bil. det er så stygt og kjøpe nye koster jo en formue.... men si fra hvis du kommer over noe andre evt løsninger der. mvh Rayander :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 På tide med noen bilder, så her kommer de... Så litt mer på godsakene i dag og når jeg så etter på hvordan innerskjermen bak var begynte jeg å undre litt på hovrdan det sideskjørtet skal festes i bakkant. Foran regner jeg med at det bare er å feste det sammen med innerskjermen. Innerksjerm bak: Bakkant av sideskjørtet: Sideskjørtet: Hekkskjørtet: Vingen: Senkesettet: Den antenna som satt på bilen var fliset opp og så ikke ut så den er også bytte ut, med denne: Venter fortsatt i spenning på frontfangeren fra Eiker, håper den kommer i løpet av neste uke. Senkesettet er nok på bilen om en to - tre uker tenker jeg... Flere oppdateringer kommer etter hvert Endelig, litt prøving og feiling, men fikk det til etter hvert... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Da har jeg pratet med NBS, må si servicen der er upåklagelig... De sender karosserilim til meg gratis, så da tenker jeg det ordner seg med festing av sideskjørtet. Jepp... jeg er helt n00b på slikt... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Må jo ha med før og etter bilder.. Her kommer "før" bildene: Kommer mer bilder når jeg har fått på senkesettet og stylingen... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Pratet med Eiker i sta... da hadde de fått en forsending fra Zender... Håper fangeren min var med der. Målet har vært å få bilen klar til VW Audi treffet på Våler, anser det som litt optimistisk, men håper jeg rekker det... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg