rfPolo Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Er det noen her som har erfaring med å bytte foringer i forstillingen på polo? er dette et helvetes prosjekt eller... Det lager en slags klakk, klakk lyd på høyre siden foran når jeg kjøre sakte... er dette foringene eller er hele dempern løs:rolleyes: bilen har gått 130.000, er det unormalt tidlig å skifte foringer då?? hjelp!!:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 det er nok en foring ja..hadde det samme problemet sjøl! fikk bytta alle foringene på min for ein billig penge...huske ikkje heilt kor mykje det kosta men det var ikkje allverdens.... Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 hadde lik lyd jeg også! dro av bærearmene og fikk bytta foringer, det er ikke en mega operasjon, men de må presses inn/ut med presse! det er det jo ikke alle som har tilgang på Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 gjorde det nettopp på min.... kjøp powerflex eller lignende Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipchop Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Kommer en god del klunkelyder fra venstre forhjul når jeg kjører forbi humper eller svinger skarpt til høyre. Mistenker at det er ytre stabstagsforing som er gåen. andre ideer? Hvor kan jeg få kjøpt disse foringene, og hva er ca prisen? :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Kommer en god del klunkelyder fra venstre forhjul når jeg kjører forbi humper eller svinger skarpt til høyre. Mistenker at det er ytre stabstagsforing som er gåen. andre ideer? Hvor kan jeg få kjøpt disse foringene, og hva er ca prisen? :thanks jeg skiftet nettop alle foringene til stabstaget (på hver side) på bilen min, koster så og si ingenting, i alt under 200 etter hva jeg husker og er enkelt å skifte selv. Dette kjøpte jeg hos møller:) men klunkelydene kan jo også være en av bærearmsforingene, beste er å jekke opp bilen og finne ut. Dunker feks noe på golfen min i humper, der vet jeg det er bakre bærearmsforing som begynner å bli sliten. Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipchop Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 jeg skiftet nettop alle foringene til stabstaget (på hver side) på bilen min, koster så og si ingenting, i alt under 200 etter hva jeg husker og er enkelt å skifte selv. Dette kjøpte jeg hos møller:) men klunkelydene kan jo også være en av bærearmsforingene, beste er å jekke opp bilen og finne ut. Dunker feks noe på golfen min i humper, der vet jeg det er bakre bærearmsforing som begynner å bli sliten. Er det vanskelig å skifte dem? behov for avansert verktøy? Fikk pris på rundt 300 for foringene (per stk, mekonomen). Fikk beskjed av en dude fra bilextra at det kan være gummien på endeleddet som er gåen. Knirker og knarker som bare det hvertfall! :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Er det vanskelig å skifte dem? behov for avansert verktøy? Fikk pris på rundt 300 for foringene (per stk, mekonomen). Fikk beskjed av en dude fra bilextra at det kan være gummien på endeleddet som er gåen. Knirker og knarker som bare det hvertfall! :hvaskjera Hvilke foringer var det snakk om her, dem ytterst på stabstaget? (om så var det en svindyr pris!!) Denne er ihvertfall kjempe lett å fikse selv. Du skrur bare av mutteren og skiven, tar av foringene (2stk på hver side), tar på nye foringer, og skrur på igjen. :) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg