Dinglevims Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Har 2 små diskanter som jeg tenkte jeg skulle ha på dashbordet, men jeg mangler delefiltere. Fungerer nok ganske dårlig å koble de rett på spillern. Hvis noen har å selge så send meg en PM eller ring meg på 95782774 Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by Dinglevims Har 2 små diskanter som jeg tenkte jeg skulle ha på dashbordet, men jeg mangler delefiltere. Fungerer nok ganske dårlig å koble de rett på spillern. Hvis noen har å selge så send meg en PM eller ring meg på 95782774 Ring Eltek Og hør om du kan bruke bare en kodensator, da blir det billig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Da var det i orden.... :) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Til deg som ringte meg tidligere idag: Kameraten min klarte å skrive ned feil tlf nr. Hadde vært fint hvis du kunne ringe meg. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by fcuk Ring Eltek Og hør om du kan bruke bare en kodensator, da blir det billig. Ja 30kr ca for filter til diskanter er jo ikke ille.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Hvordan vet dere hvor stor kondesatoren skal være da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Hvordan vet dere hvor stor kondesatoren skal være da? Trur nok vis du ringer dem så kan dem nok svare deg på det, vis ikke kan man jo kjøpe ett ferfig filter til 78kr delenr. au2000 Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg