volvo264 Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 er på jakt etter div 242 deler, til min 79mod svarte dørtrekk og sider bak begge dørene, om dei er veldig gode svart gulteppe gammle typen framsjermer, om dei er veldig bra gammle typen snutegrill Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 har blåe å brune hvis det sulle friste hehe, å 2 stk gamle framskjermer, men er benga malt Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 har blåe å brune hvis det sulle friste hehe, å 2 stk gamle framskjermer, men er benga malt okej..trekker litt ned med bengalakk, må pusses heilt ned evt? men om prisen er grei og du kan sende dei, so er no de interesankt. blir ett stykke og hente ett par skjermer i grunnen.. hadde våre flott med bilder om de er mulig=) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 okej..trekker litt ned med bengalakk, må pusses heilt ned evt?men om prisen er grei og du kan sende dei, so er no de interesankt. blir ett stykke og hente ett par skjermer i grunnen.. hadde våre flott med bilder om de er mulig=) kan ta noen bilder i kveld jeg, :D Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 kan ta noen bilder i kveld jeg, :D fine greier;) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feirik Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 kan noe av dette være av interesse? holder til i kristiansund. http://www.pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=753 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 kan noe av dette være av interesse? holder til i kristiansund.http://www.pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=753 nja..har i grunnen ein heile 245 86mod ståandes på jobben eg plukker deler av..eineste som kunne falt i smakk er vell bare om der var brems på bakakslingen, men regner nesten med der ikkje er de? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feirik Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 er nok ikke det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 jeg har gammel typen svarte dørtrekk til 242 i strøken tilstand du kan få kjøpe.:blah: har også nye typen, (fra 81-84) hadde egentli ikke tenkt å selge dem, men du kan jo gi ett godt bud viss intresse..:drunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 jeg har gammel typen svarte dørtrekk til 242 i strøken tilstand du kan få kjøpe.:blah: har også nye typen, (fra 81-84) hadde egentli ikke tenkt å selge dem, men du kan jo gi ett godt bud viss intresse..:drunk: høres bra ut:D har du noen bilde å by på også kansje? er veldig interisert siden, dem eg har på bilen no ikkje er av de fineste laget Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Har 4-5 stk gamle skjermer :) strøkne alle sammen. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 høres bra ut:D har du noen bilde å by på også kansje? er veldig interisert siden, dem eg har på bilen no ikkje er av de fineste laget kan fikse bilder ikveld eller i morgen viss jeg husker det. du må gi meg ett hint om vilke du er mest intresert i da, dem gamleste nøler jeg ikke med å selge engang.hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Har 4-5 stk gamle skjermer :) strøkne alle sammen. har vell ikkje mulihet for bilder evt, og er de mulig og sende dei? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 kan fikse bilder ikveld eller i morgen viss jeg husker det. du må gi meg ett hint om vilke du er mest intresert i da, dem gamleste nøler jeg ikke med å selge engang.hehe.. har i grunnen ikkje peiling på kordan dei ser ut nye kontra gammle typen..hadde vert best med bilde av begge typene da=) men er veldig interisert i ett av dei da Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg