Gå til innhold

Spørsmål ang turbokonvertering av 900

Ranger emnet


anbhovl

Anbefalte innlegg

I 900 får du jo både 8v og 16v (OG 900, altså før 94), hvor 16v turbo har 7,5:1 komp mener jeg, og 0,85 bar trykk orginalt. Disse har 175hk.

Jeg er ikke sikker på NG 900 (94-97), som du sikkert sikter til, men det er nok samme kompen, om kanskje bittelitt høyere ladetrykk.

Uansett så trenger du ikke bekymre deg for stempler/råder, med mindre du har planer om solid effektøkning.

- 1993 Saab 9000 Aero

- 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell

 

- Kristoffer, Stcn N783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår