Simonsen Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Helleu. Eg tenkte eg skule kjøpe meg bil i Nord-trøndelag. Men Nord-Trøndelag er altfor lang vekke ifrå heimen, det er ikkje mogleg å køyre å hente bilen - så eg tenkte på biltransport, viss det er noko som heiter det. :p Er det nokon som har erfaring med dette? Kor mykje vil dette komme på? Er ein MB 300 diesel stv. :) Med vennleg helsing. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Prøv å ta kontakt med forskjellige transportfirma som f.eks. SeaTrans, NorCargo osv. for pristilbud... Men du må nok regne med å måtte punge ut. Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg