Gå til innhold

Finnes det en reddende engel her

Ranger emnet


elg1

Anbefalte innlegg

Har en 320i som jeg byttet motor i.....

men det var gjort så fikk jeg problemet med at den ikke går over 2500o/min..går strøken på tomgang men så fort jeg gir noe gass så kveles den.....har byttet alt som er bytte tror jeg.....å når jeg gir full gass smeller det i luftmengde måleren.. har byttet lmm, tennplugger, plugger, fordelerlokk, ledningen fra fordeler og opp i modulen på innerskjermen, BTR, byttet modulen på innerskjermen, styreenhet.. den funket når jeg tok den ut, den har stått i ro siden romjulen 2006. nett satt nedi ny bil..

- 85' Saab 900turbo 16v.

x 87' Volvo 240 stv. ble pickup

x 93' Lancia Dedra 2000turbo. spiker

x 87' Peugeot 505sr. spiker

x 86' BMW 320i solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 320i som jeg byttet motor i.....

men det var gjort så fikk jeg problemet med at den ikke går over 2500o/min..går strøken på tomgang men så fort jeg gir noe gass så kveles den.....har byttet alt som er bytte tror jeg.....å når jeg gir full gass smeller det i luftmengde måleren.. har byttet lmm, tennplugger, plugger, fordelerlokk, ledningen fra fordeler og opp i modulen på innerskjermen, BTR, byttet modulen på innerskjermen, styreenhet.. den funket når jeg tok den ut, den har stått i ro siden romjulen 2006. nett satt nedi ny bil..

sjekk coilene

96 bmw 320ic

2005 bmw 525 Dat M-sport

95 bmw 318i cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

han sier det er fordeler, så da er det bare 1 coil :)

 

får den riktig blanding da?, evt om det er noen kamfølere, eller veivfølere som ikke er helt gode? er ikke sikker på hva det er av slike følere på M20 jeg men, tenker bare høyt her nå :)

BMW CCN Member #7856

 

(-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic

(x)90 Mercedes 230E

(x)98 Honda NX125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare tenker høyt her jeg også...

 

kan det være spjeldet i luftinntaket som sitter eller går veeeldig tregt kanskje??

 

hadde trøbbel med antispinn vaieren på 540`en min, da gikk den greit på tomgang, men ble kvalt når jeg gassa.. var da vaieren til spjeldet på luftinntaket som ikke åpna seg.. men det smalt ikke i noe lmm måler da...:blunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår