Buurn Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Hei, jeg lurte på om det er mulig og eventuelt hvordan og hva jeg trenger for å bygge om til skivebremser bak på Coupeen min? Er det noen skivebremser som passer bolt on? Mvh Ole Siter Audi Coupe GT 84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 sjekk om skivebremser fra f.eks audi 90 kan passe. min 85/86mod audi 90 har skivebremser bak. vil anta at dette kan passe men er ikke sikker. sikkert noen andre som kan gi et bedre svar Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buurn Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Ja, har tenkt på bremser fra 90. Men et spørsmål jeg da kan tilføye er jo også da om dette kan bli godkjent? Det er av stor sannsynlighet at cq ble levert med skivebremser bak. Ev.om en GT Coupe da også kan bli godkjent med skive bak. Siter Audi Coupe GT 84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Coupe quattro hadde skivebremser bak ja. Men dette er vel en ting du ikke burde bekymre deg om ang godkjenning. Hvis det passer bolt on fra audi 90 feks Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg