ole180 Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Hei trenger hjelp med noen deler til B230ET motor, klarte å sprenge stemplene på motoren, så nå er d kje så masse komp kan du sei, d eg lurte på va om d va nåken som har "veiv, råder og stempler" fra ein ft/fk maksin, MÅ vær av den sterke sorten altså 13mm tykke råder, hadde vore fint med underspyling... hilsen ein som har mekka ein go del volvo den sista tida:P Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 underspyling må du ha i selve blokka.så må enten ha blokk med underspyling eller kjøpe underspylingskitt og montere selv.sjekk litt på autodb,blocket,tpc forumet etter deler også.ofte det ligger særlig på svenske sider =) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 men er d kje modellene etter 94 som har underspyling? meine d er noen typer fra 89 som er av den sterke typen, og alt opp fra 90 til 93 ikkje har underspyling, så lurte på om råder før 94 kunne settes på ET veiven... Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 underspyling kom i 93. noen 92 blokker. slaglengden på veivene er nok like så det går bra og flytte over råder og stempler. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 så du meiner at viss eg får tak i råder og stempler fra FT maskin så kan eg bruke den veiven som står i ET maskinen? Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 er ikke bare du som trenger hjelp til dette heller nei:P Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 så du meiner at viss eg får tak i råder og stempler fra FT maskin så kan eg bruke den veiven som står i ET maskinen? jepp skal stemme det! Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 hehe:P stemmer;) men snakte med ein nå som har jobbet enn del me volvo ET og FT, han sa at d skulle gå grett d, underspylingå va kje nåke å bry seg om, for den va der til å spyle olje opp på stemplene for å kjøle dei ned forstod eg, så nå er d snart gang igjen på motoren:D Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740-geir Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 underspyling er vel bare kjekt å ha hvis en skal opp mot 400-500hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 hjelper det noe mot slitasje? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Er ikke behov for underspyling selvom du har 500hk... Volvoane lager så dårlig oljetrøkk at du har brukt for den olja andre plasser isteden... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg