jonny be good Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 hei har en 740 b230ft men så har råden kommet ut siden på blokka så jeg trenger ny blokk med innmat(veiv,råder,stempel), men vis jeg kjøper b230f blokk med innmat, passer dette rett på, og er stempel,råder osv like sterke som det er i ft motoren? jeg er bare 16 år å kan ikke mye om volvo enda så jeg trenger hjelp fra dere da, det er jo det man har bilforumet til :) og er det noen som har ei b230ft blokk med innmat som ikke er skadet så gi en pris så skal jeg vurdere det. jeg er meeeget intrisert! veldig takknemmelig for hjelp fra dere :) mvh Johan Kåre Sætran Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 B230f blokka har høgare komprisjon enn B230ft blokka. Men vist stempelene i b230ft motoren ikkje er ødlagt, så kan du jo flytta dei over. Om rådane er dei samme i begge motorane veit eg ikkje. Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 vet ikke om det er så lurt å sette over ft stempla fra den gammelblokka for den var gått langt. eller går det? Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 All innmat er lik utenom stempler, er dine hele, så bare kjøp nye ringer til de. Bare pass på å få tak i en blokk som er fra 89 eller nyere. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 greit;) ringer kan jeg vel bestille hos mitt lokale verksted sikkert? Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Motordeler handler du fort og billig fra Cylmo Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 kjempe greier;) Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 er det noen som kan dreie ned stempla så dem passer fra 230f til 230ft? Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 For å senke kompresjon? Det kan hvem som helst med en fres gjøre? :) Du kan jo alltids ringe Cylmo. Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 jeg går mekken, driver litt med fres å dreing der.. men hadde jeg bare vist hvordan dem skal freses så:) ingen som har noen tegninger eller lignende? Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Kan du ikke bare måle litt på de ft stempla du har da?? lage de like... i høyde og forbrenningskammer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg