1984GTD Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Har noen prøvd å skifte speil-plassering på golf II der speilet nesten er midt på døra? Her er et bilde av speil som skal skiftes ut, og evt skifte plassering lengre frem der speilet passer best hjemme. http://www.nordmoregatebilklubb.com/bilder/displayimage.php?album=118&pos=6 Vil ha info om dette lar seg gjøre og om det blir bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Det lar seg gjøre, men er det vits? kan jo bare bytte hele døra så slipper du det trekant vinduet også Edit: Mente altså å bytte til 88->dører Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Har noen prøvd å skifte speil-plassering på golf II der speilet nesten er midt på døra? Her er et bilde av speil som skal skiftes ut, og evt skifte plassering lengre frem der speilet passer best hjemme. http://www.nordmoregatebilklubb.com/bilder/displayimage.php?album=118&pos=6 Vil ha info om dette lar seg gjøre og om det blir bra Bare bytte til nyere dører d:) blir uanz mye penere;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1984GTD Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Bare bytte til nyere dører d:) blir uanz mye penere;) Sant, god ide det! men en del dyrere.. Skaffe nye dører i den fargen blir ikke lett. Da er det nye dører, pussing og lakkering... koster en del. Bruker heller pengene på nye brede sommerfelger og senking. Skal prøve å flytte speila frem. Det får bli et prosjekt når påsken nærmer seg. Må finne ut hvilke speil man skal bruke først. Forslag (m bilder) mottas med takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 flytter du fram så vil du få hul idøra der speila stod. har du innvendig justering av speila så meiner eg at wiren ikkje er lang nok og meiner at stolpen på trekant vinduet vil stå midt på speilet og sperra utsikten Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Olevik her på forumet gjorde dette med sin golf. riktignok noen andre speil, men er samme fester på de Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1984GTD Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 flytter du fram så vil du få hul idøra der speila stod. har du innvendig justering av speila så meiner eg at wiren ikkje er lang nok og meiner at stolpen på trekant vinduet vil stå midt på speilet og sperra utsikten Hulla spakler man da igjen og lakker pent over. Har ikke justering av speil, men er blinklys i de jeg har nå. De er forferdelig ufine å se til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1984GTD Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Olevik her på forumet gjorde dette med sin golf. riktignok noen andre speil, men er samme fester på de Ble da ikke så ille det der. tror jeg går for den moddinga jeg nå når jeg først skal skifte speil. Ikke samme type som olevik da vel og merke, men noe lignende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Hulla spakler man da igjen og lakker pent over. Har ikke justering av speil, men er blinklys i de jeg har nå. De er forferdelig ufine å se til Tja det blir pussing og lakkering av dørene uansett da Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Hullet som justeringswiren går gjennom er +/-2cm i diameter. Kan bli litt køddent å sparkle igjen det (med mindre du går får mer jallaorienterte metoder som å lime på ei plate på undersida og sparkle mot denne). Uansett om du sveiser eller sparkler må du lakke over der du har modda. Dette kan du naturligvis gjøre selv, for å holde kostnadene nede:). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg