garrett_T4 Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 hjertelig takk for bekreftelsen=) hva er navnet på turboen som står på den??? Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blom`s Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Skammekroken på deggrinchy B5204T2 har 180hk! B5204T har 210hk Foretok grundigere research...og må medgi at det blir skammekroken:D ...man lærer noe nytt hver dag;) Siter - Volvo 854 T-5R - Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition" - Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM] www.blomsgaRage.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 hehehe=) men hva heter turboene på de 2 forskjellige motorene da?noen:D får den i morgen:D Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Skiftet turbo på min like før jul. Betegnelsen på motoren er B5204T2, og der satt det en TD04HL13G turbo. På 2.0L med høytrykksturbo er det TD04HL15G. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 180Hk 240Nm 0,2bar Turbo: TD04HL13GMed åpent filter hører du dumpen såvidt. Går fint å skru opp trykket til 0,8 uten chip, men da må du tanke 98oktan. Lyser ikke lampen for motorfeil da? eventuelt hvor høyt trykk kam man lade uten at den lyser? Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 er vel muligens tryggest med chip da??? mht bensintilførsel osv eller???? bare ett spm..ingen påstand:P har diskutert dette med en venn som mener at en ikke bør skru opp trykket... Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Går fint å skru opp trykket. Har gjort det på 2 biler i familien :) En B5204T2 og en B5254T. Sistnevnte motor går på ca. 0,8, og der lyser motorlampa grunnet høyt trykk. Men det er ikke noe å bry seg om:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 garrett_T4 has chosen not to receive private messages or may not be allowed to receive private messages. Therefore you may not send your message to him/her. hmm.. ikke bra.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 hmm, wtf???? Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 garrett_T4 has chosen not to receive private messages or may not be allowed to receive private messages. Therefore you may not send your message to him/her. hmm.. ikke bra.. viste ikke at det var slik...tror jeg har ordna det nå=) Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dennis02 Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Jeg har en 850 T5 94 mod. Husker ikke helt hva motoren heter. Men det er en 211 hk inport bil. Har sjekket og jeg har en TD04HL13G. Siter Volvo 850 T5 Prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=143411 X: Volvo 240 GL X: Volvo 940 Gl senere Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guppi Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 min motor,en 95 mod T5 er en B5204FT med 211 hester. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.