flendis Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Tenkte jeg skulle skifte parklyspærene siden dem har tatt kvelden begge to. Ribba det som var bak lyktene for å komme til, men nei. Jeg klarer jo ikke å nå til parklyspærene inni lykta engang? ;p Såvidt jeg tar borti den når jeg strekker den lengste fingeren min med det jeg makter inn. :o Men får jo ikke tak til å ta den ut, skal det virkelig være så knotete å skifte pærer at jeg _MÅ_ ut med lyktene? :wonder: Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 nei... går fint... eneste som er knotete er å skifte xenonpærene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluepassion Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 har du xenon på bilen eller ikke?? Siter 2005 vw passat 1,9 TDI 4motion "exlusive" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flendis Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 har du xenon på bilen eller ikke?? Er ikke xenon nei, men djisus da. Fatter ikke hvordan jeg skal klare å få knota fingrene mine inn dit for å nå tak i pærene.. :S Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluepassion Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 hehe, skjønner jeg har same type bil og ja det er vanskelig. tips er 2 små fingre og litt makt.. du skal trekke ut hele sokkelen som pæra sitter i. Siter 2005 vw passat 1,9 TDI 4motion "exlusive" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flendis Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 hehe, skjønner jeg har same type bil og ja det er vanskelig. tips er 2 små fingre og litt makt.. du skal trekke ut hele sokkelen som pæra sitter i. Ah, så den skal trekkes ut ja. Prøvde med litt makt, men turte ikke ta i for mye :D Tenkte kanskje den måtte vris en vei først. Da regner jeg med at det blir da, tusen takk! Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg