Gå til innhold

Inport av del-sol


FX2000

Anbefalte innlegg

ta deg en tur på www.mobile.de <-- finn bilen du vil ha

gå inn på http://www.oanda.com/converter/classic

der kan du regne om prisen til Norske kroner

så kan du gå inn på www.autodb.no/importavgifter

 

der vil du merke at norge tar VELDIG myei avgifter osv, du vil nok også bli veldig oppgitt over dette land..

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg har fått min del sol importert. og det lønner seg garantert! jeg så rundt etter del sol før jeg kontakta et firma som kunne gjøre d for meg.. og alle bilene som jeg så tilsalgs inorge lå rundt 100 000 kr. så spurte jeg om de kunne finne en del sol til 90 000kr. og de sku fikse det.. de ba meg gå inn på mobile.de og se etter en del sol der.. det var ikke mange del soler der.. men d er jo grunnet at de er så skjeldne da.. men der fant jeg akkurat den jeg ville ha, og ba de ta med den.. den hadde noen skjønnhetsfeil, så jeg fikk pruta ned non tusen.

 

jeg vil si det lønner seg å gjøre dette.. siden du skal ha en sportsbil. denne var eid av en 50 år gammel mann, og motor rommet og understellet var som nytt, og gikk som en klokke.. altså verken blitt herja med og kjørt på tyske veier uten salt og drit! med en esi utgave så koster d ikke allt for mye å ta inn i forhold til en vti, som ikke ville lønt seg å importert, siden den har så mange hester.

 

angrer ikke et sekund på at jeg gjorde dette :)

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den bilen ville jeg likt å sett.. :P nei, du får nok ikke en fin del sol til 50 000 norske kroner.. jeg kjøpte min for 5000 euro, og ble på ca 90 000 norske kroner.og jeg kjøpte den for ca 1 måned sia... og det var ikke mange som var billigere enn den der.. har du funnet deg en avgifftskalkulator da? d finns mange som utelater mange avgifter, prøv den her: http://www.samag.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Skal du ha en ESi burde du se rundt 90-110.000 norske kroner ettersom du vil ha et ordentlig eksemplar hvis du først skal investere i bil, men derimot vil VTi'ene ble nokså dyrere...

 

For disse råskapene av en bil, så ligger gode eksemplarer fra cirka 135k - 170k...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt mange biler av en forhandler i Tyskland som også har en blå metallic CRX del Sol.

 

Bilen har 125 hk, er fra 93 og har gått 87.000 km og har hatt to eiere. Alle servicer er fulgt, og alt er "som det skal være".

 

Jeg har selv sett bilen, og den er fin, - høyre dør er omlakkert og i enkelte vinkler kan du ane en mørkere farve på døra. Det er liksom det eneste som er å utsette på den. Bilen har ikke vært skadet.

 

Den har skinninteriør, stereo med CD-veksler og ganske "gørre" 3-eika felger (vinterdekkfelger?).

 

Jeg kan ta den hjem for deg om du ønsker. Prisen på bilen har jeg fått ned til 5.900 Euro.

 

Tror jeg har bilder av den ett eller annet sted.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår