erst Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Hei, Har gått med tanker om å selge golfen ganske lenge nå.. lurer egentlig bare på hva en golfen min er verdt. VW Golf GL 4 dørs 1987 modell 1.6 ez forgassermotor GTI/G60 interiør.. har ikke sett det i GTI biler..? ingen hull. Jadegrønn, ikke strøken men rimelig bra i lakken. 90-fangere, sorte Skjermbredere, sorte Hella originale grøftelys Blinklys foran, siden pluss baklykter er clear/chrome Sintlooklist Original grill Simons effektanlegg Audi look håndtak Stereo Alpine spiller med IPOD tilkobling Focal frontstt Alpine 6x9 Saga 4.kanals forsteker Europris subersub :P Biltema forsterker til supersuben :P Reprasjoner Understellebehandling i fjor Ny clutch og dynamo i fjor Begge lagrene bak er nye for to dager siden Toppakningen er byttet for to dager siden EU-ok for to dager siden KM-stand er ca 70.000. Det er garantert. Forrige eier var en eldre dame, bilen har ikke blitt vinterkjørt og stått i garasje. Hva er denne verdt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Noen bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Jøss ... svært få golfer som har gått så lite! Må vel være verdt en del... MEn umulig å si noe uten bilde. Blir nok verdt mer hvis du tar ut europris-subben :hammer Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 tru du hadde fått mere for den i 100% orginal stand.. kjipern å hore opp en bil som har gått så lite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Tok sin tid, men nå har jeg lasta opp bilder. Eneste å utsette, er at sintlooklisten foran brakk i to, og at potta henger skevt.. Nå hva trur dere denna er verdt? http://www.bilforumet.no/galleriet/showgallery.php/cat/639 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zack Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Wow! Ser ut til å være et fint eksemplar det, eneste som var litt rart på hele bilen var den antenna, faen så dryg da hehe :) Siter O Saab 900S (1997 - Bruksbil) X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil) X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil) X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil) X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaiven- Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Wow! Ser ut til å være et fint eksemplar det, eneste som var litt rart på hele bilen var den antenna, faen så dryg da hehe :) antenna er jo sharmen på bilen da :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Hei,Hva er denne verdt? Vil tippe rundt 12-15k. Selv om den har gått lite så øker man ikke verdien ved å råne den opp. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 over 15 vil være helt urealistisk.... er veldig mange golf2 til salgs i denne prisklassen, da også gti. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 over 15 vil være helt urealistisk....er veldig mange golf2 til salgs i denne prisklassen, da også gti. Men bilen har jo kjørt veldig lite, det må da veie ganske godt opp, og så er bilen godt holdt. Jeg kan jo gjøre den rimelig orginal igjen, bare kjøpe ny hattehylle, trekke tilbake ledninger, sette på original hånndtak.. Eneste er stabstagene er litt vriene å demontere, iallefall foran. Ellers er det jo bare lyktene, fangerene og lyktene som er uorginale utvendig, men disse er da mye finere! 12-13k er altfor lite ifolhold til reprasjoner, vedlikehold og deler til denne det siste året. Bilen har blitt skjemt bort :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 12-13k er altfor lite ifolhold til reprasjoner, vedlikehold og deler til denne det siste året. Bilen har blitt skjemt bort :D bil er den dårligste invisteringen du kan gjøre ;) Men syns denne ligger på 15 jeg..Men ville gjort den mer orginal til salget :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Ligna på min gitt:P La min her for noen måneder siden, fikk da at den er verdt ca 15-17k. Men den har da gått 206 000, en god del mere enn din. Men betalte 15000 for bilen min, brukt ca...tja.. si det..hehe, 20 000+ på bilen, men det er penger out the window på gamle biler;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 hehe.. kaste ut penger av vinduet ja.. kjøpte min for 15 000,- kostet på 40 000,- og solgte den for 21 000,- huff, men artig var det Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg