shokkiz Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Ønsker å kjøpe ei basskasse til subben min på 12" Intrisert i lukket eller porta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ztinaldoz Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 betaler du godt, kan eg lage ein skikkelig kasse, og sende?:) Siter -91 Honda Accord 2.2i 16v 150 hk -------------------------------------------- Regionsleder Vestlandet, Club Honda Norway Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Ønsker å kjøpe ei basskasse til subben min på 12"Intrisert i lukket eller porta... Hva slags bass er det? Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 jeg har jo slikt...en lukka på 25 liter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 For 300 gang, det finnes ikke noe fasit størrelse til en 12"!!! Skal du ha en nøyaktig kasse, så må du komme med mere info om elementet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shokkiz Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 ojj sorry.. Er den forje modellen til denne subben... tror det var samme effekt http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1421 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg